Novo pri nas: Audi A6 - nova generacija nemške klasike

20. 5. 2025 | Gregor Žvab

Audi A6 ima na trgu posebno mesto. Njegovi uporabniki so razdeljeni med poslovne in družinske, vsi pa v največji meri prisegajo na karavansko različico Avant. Podobno bo tudi v novi generaciji.

Na slovenski trg je uradno zapeljala nova generacija modela Audi A6. Prvi je na voljo karavanski A6 Avant, limuzinska različica pa sledi v prihodnjih tednih. Novi A6 ostaja zvest svoji poslovno-družinski identiteti, vendar zdaj prinaša več tehnologije, udobja in možnosti elektrificiranih pogonov.

Novo pri nas: Audi A6 Avant
Gregor Žvab

Poslovna klasika, ki se prilagaja prihodnosti

Audi A6 devete generacije je postavljen na novo platformo Premium Platform Combustion (PPC), ki si jo deli z Audijem A5. A6 ohranja klasične proporce, a z bolj dinamičnimi linijami, ki poudarjajo njegov sodoben značaj. V dolžino meri milimeter manj kot 5 metrov, medosna razdalja pa ostaja 2,93 metra. Prtljažnik karavanske različice nudi 503 litre prostornine, ki se ob podrtih sedežih poveča na 1.534 litrov.

Kabina nove Šestice sledi filozofiji digitalizacije – v ospredju sta 11,9-palčni digitalni merilnik in 14,5-palčni zaslon infotainment sistema, ki deluje na osnovi Androidovega operacijskega sistema z možnostjo glasovnega upravljanja preko ChatGPT. Na voljo je tudi 10,9-palčni zaslon za sovoznika ter številne možnosti dodatne opreme, kot so panoramska streha s prilagodljivo prosojnostjo, ambientalna osvetlitev, Bang & Olufsen zvočni sistem in mehko zapiranje vrat.

To sta najbolj varna občina in mesto v Sloveniji
Audi A6 Avant
Audi

Aerodinamika in zvočna izolacija igrata pomembno vlogo – A6 ima količnik zračnega upora Cx 0,25, z akustičnimi stekli pa je v kabini pri 140 km/h tišji za 4–5 decibelov.

Priključni hibrid cenejši od dizla

A6 je na voljo z različnimi motorji: bencinskima motorjema (2.0 TFSI s 150 kW in 3.0 TFSI V6 z 270 kW), turbo dizelskim 2.0 TDI s 150 kW (204 KM) in dvema priključno-hibridnima različicama z močjo 220 oziroma 270 kW. Vsi razen osnovnega bencinarja vključujejo tudi blago hibridno tehnologijo.

Novo pri nas: Audi A6 Avant
Gregor Žvab

Priključni hibrid eHybrid, s skupno močjo do 270 kW in 21,7 kWh baterijo, omogoča do 100 km električnega dosega. Električni štirikolesni pogon je pri tem modelu že v osnovi serijski. Zanimivo je, da je priključni hibrid s ceno 65.560 evrov celo cenejši za 1.500 evrov od dizelskega modela s pogonom Quattro (66.780 evrov).

Osnovni model A6 limuzina z 2.0 TFSI motorjem stane 57.360 evrov, dizelski motor pa se začne pri 63.400 evrov. Karavanska različica Avant je v povprečju 2.600 do 2.700 evrov dražja.

Novo pri nas: Audi A6 Avant
Gregor Žvab

Slovenija ostaja zavezana Audiju A6

V Sloveniji je registriranih okrog 15.000 modelov A6, kar pomeni, da skoraj vsak peti voznik Audija vozi Šestico. 93 odstotkov vseh A6 ima dizelski motor, 44 odstotkov pa štirikolesni pogon. Slovenski kupci še vedno v 52 odstotkih izberejo karavansko različico, 36 odstotkov limuzino, preostalih 12 odstotkov pa predstavlja Allroad.

Do konca leta naj bi na slovenske ceste zapeljalo prek 100 novih A6, vključno s kasnejšo uvedbo terenskega Allroada in šestvaljnega dizla v letu 2025. Novi A6, ki se proizvaja v Neckarsulmu, tako nadaljuje tradicijo, obenem pa že vstopa v dobo elektrifikacije. Potem, ko je na naše ceste že zapeljal Audi A6 e-tron, se mu sedaj pridružuje še priključno hibridna različica.

Prihajajoča "Katrca" dobiva robustno, terensko različico