Novo pri nas: Audi Q3 in Q3 Sportback - Veliko je novega, a dobri, stari dizel ostaja

13. 11. 2025 | Gregor Žvab

Audi ni tvegal, temveč je nadgradil preverjeno formulo – kar bo ob slovenski priljubljenosti modela verjetno spet zadetek v polno.

Audi je tudi pri nas predstavil tretjo generacijo modela Q3, ki tudi tokrat prihaja v dveh izvedbah – klasični SUV in kupejevski Sportback. Oblikovno ostaja zvest dosedanji zasnovi, največ novosti pa prinašajo večje mere, digitalizirana notranjost ter močnejši priključnohibridni pogon. 

Novo. pri nas: Audi Q3
Gregor Žvab

Dizel in quattro ostajata, ročnega menjalnika ni več

Slovenska statistika zadnjih dveh generacij pove vse: 70 odstotkov kupcev je izbralo dizel, tretjina pa pogon quattro. Nova generacija bo strukturo nekoliko spremenila, saj ročnega menjalnika ni več, več poudarka pa je na elektrifikaciji.
V preteklih dveh generacijah je bilo v Sloveniji prodanih skoraj 5.000 Q3.

Q3 je zdaj dolg 4,53 metra, medosna razdalja znaša 2,68 metra, kar pomeni več prostora v kabini in prtljažniku. Oblikovno sledi večjim Audijem, z značilnim zadnjim LED-trakom in možnostjo osvetljenega logotipa.

Ribič na Hrvaškem ujel pravo "morsko pošast" (FOTO)

Najodmevnejša novost so digitalni matrični LED-žarometi z modulom, ki vsebuje 25.600 mikro LED-diod, ki lahko na cesto projicirajo opozorilne simbole, na primer snežinko v zimskih razmerah.

Novo. pri nas: Audi Q3
Gregor Žvab

Notranjost: bolj digitalna, a nekaj gumbov ostaja

Kabina je prečiščena in izrazito digitalna, osrednja elementa pa sta 11,9-palčni digitalni merilnik in 12,8-palčni osrednji zaslon.  Nova je tudi obvolanska upravljalna enota – desna ročica je namenjena prestavljanju, levi sklop pa združuje smernike in brisalce. Prtljažnik meri 488 litrov (pri e-hybrid 375 litrov) in do 1.386 litrov ob podrtih sedežih.

Novo. pri nas: Audi Q3
Gregor Žvab

Motorji: preverjeni TFSI in TDI, nov poudarek na PHEV

Osnovo predstavlja 1.5 TFSI (110 kilovatov / 150 KM), sledijo 2.0 TDI (110 kilovatov / 150 KM) ter 2.0 TFSI z 150 in 195 kilovati v kombinaciji s quattrom.
Najpomembnejša novost je Q3 e-hybrid (200 kilovatov / 272 KM) z baterijo 19,7 kWh, električnim dosegom do 119 km in možnostjo 50-kW DC-polnjenja.

Ker osnovnih izvedb z ročnim menjalnikom ni več, se cene začnejo pri 42.790 €, Q3 Sportback stane 1.440 € več, dizelska izvedba pa okoli 45.000 €. Več pa v priloženem ceniku.

Novi Hyundai Nexo se z vodikom napolni v času kratkega postanka za kavo