V Wolfsburgu na novinca polagajo veliko upov. Ne samo, da je najnovejši v njihovi električni ponudbi, je tudi največji in najbolj napreden. Tudi sami mu radi rečejo, »paradni konj«.
Gledano zgolj električne avtomobile, je Volkswagen v lanskem letu po prodaji zasedel drugo mesto in zaostal le za Teslo. Slednja je sicer prodala več kot dvakrat toliko avtomobilov, kot Volkswagen, tako da so lahko tudi pri slovenskem uvozniku Tesli za ta dosežek le čestitali. Vseeno ob rezultatu ne skrivajo zadovoljstva.
Slednje je še podkrepljeno z dejstvom, da je bil Volkswagen lani najbolje prodajana znamka pri nas, z več kot 14 odstotnim tržnim deležem. Ta rezultat so dosegli predvsem v zaključku leta, ko so z akcijskimi ponudbami na nek način rešili leto.
ID.7 je četrti model v aktualni, električni ponudbi osebnih vozil znamke Volkswagen. ID.3, ID.4 in ID.5 so že preverjeni igralci na električnem trgu, prav ID.7 pa utegne biti prelomnica v Volkswagnovi električni ponudbi. Ponuja namreč veliko prostora in odlične vozne lastnosti, ki smo jih v redakciji Avto magazina že pred časom imeli priložnost preizkusiti.
Slovenske kupce pa seveda ob tem najbolj zanima cena in pa oprema novinca. Pogled na cenik razkrije, da sta na voljo le dve različici, Pro in Pro 4All. Slednja je novost, ki se razteza čez celotno Volkswagnovo ponudbo in pomeni poenostavitev paketov opreme.
Celotna električna flota ima tako le dve možnosti opreme, osnovno Pro in pa Pro 4All. Kaj to pomeni? Pri Volkswagnu Slovenija so se, skupaj z znamko odločili, da kupcem v paketu 4All ponudijo praktično vse.
V primeru ID.7 to pomeni, da je avto opremljen z vsem, kar je na voljo, z izjemo toplotne črpalke, vlečnje kljuke in ozvočenja znamke Harman Kardon, ki je poleg masažnih in prezračevanih sedežev in ogrevanih stranjskih zadnjih sedežev, del dodatnega paketa Style Plus.
Osnovni Volkswagen ID.7 se v Sloveniji v različici Pro prične pri 54.341 evrih, medtem ko je različica Pro 4All na voljo za dobrega tisočaka več. V praksi pomeni izbira opcije 4All za kupce velik prihranek, če jim seveda osnovna različica ni dovolj.
Za tiste najbolj zahtevne bo jeseni na slovenski trg zapeljala tudi izvedenka GTX s štiri kolesnim pogonom, prav tako jeseni pa se pričakuje tudi ID.7 v karavanski (Tourer) različici.
Preberite še: S Škodo Fabio v bazen (VIDEO)
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Tilen Artač
Novo na Metroplay: "Dezinformacije so povsod" | N1 podkast s Suzano Lovec