Novo pri nas: Volkswagen ID.7 Tourer – Elektrika z nahrbtnikom

21. 9. 2024 | Gregor Žvab

Ponudba električnih karavanov je, ne samo pri nas, temveč tudi širše, precej skopa, tako da je vsak novi prišlek v ta svet še kako dobrodošel. Zdaj je tud novi »igralec«, Volkswagen ID.7 Tourer.

Volkswagen ID.7 je na slovenskih cestah že nekaj časa. Električna limuzina (dejansko gre za kombi limuzino) spada sicer v precej nišne avtomobile, a s ceno in tem kar ponuja ni nezanimiv avto. Z dodatkom nahrbtnika pa bo skoraj zagotovo pritegnil še nekaj več zanimanja. Osnovna prostornina meri 605 litrov, s podiranjem zadnje klopi pa se volumen poveča na dober kubik in pol. Karavanska »obdelava« je prinesla tudi nekaj več prostora na zadnji klopi.

Preberite še:

novo, slovenija, volkswagen, id7, tourer
Volkswagen

Z izjemo karavanske nadgradnje je razlik med obema različicama zelo malo. Kabini sta praktično enaki, nov je infozabavni sistem, ki po novem uvaja umetno inteligenco, navigacijski napotki pa so z modelinim letom 2025 na voljo tudi v slovenščini. To velja za obe karoserijski različici.

Navzven se Tourer ponaša s prepoznavnimi elementi, novost pa sta osvetljena Volkswagnova logotipa, tako spredaj, kot zadaj. Dimenzijsko pa je zgodba podobna. Obe različici sta enako dolgi in široki, le Tourer je nekoliko višji.

V Kapadokiji strmoglavila balona s turisti: en mrtev, 31 poškodovanih
novo, slovenija, volkswagen, id7, tourer
Volkswagen

Bistvena novost je tudi baterija z večjo zmogljivostjo 86 kWh. Novinka ima 13 modulov, enega več, zato je, ob večji kapaciteti tudi težja, a podatka o prirastku kilogramov še ni. Tovarna navaja največji doseg kar 689 kilometrov, različica GTX pa ima, ob močnejšem motorju, 100 kilometrov manjši doseg. Z novo baterijo prihaja tudi močnejši polnilnik, tako da se VW ID.7 lahko polni tudi z močjo 200 kilovatov.

novo, slovenija, volkswagen, id7, tourer
Volkswagen

Volkswagen ID.7 Tourer je cenovno dobrega tisočaka dražji od svojega kombilimuzinskega brata. Cene se pričnejo pri 55.447 evrih za različico Pro s šibkejšo baterijo, najdražji GTX 4All pa ima ceno nastavljeno na 65.579 evrov. Prav oprema 4All zna, v kombinaciji s katerimkoli osnovnim paketom zamikati kupce, saj za majno doplačilo ponuja zelo bogat nabor opreme. Kupci lahko tako prihranijo tudi preko 6.000 evrov.

Test: Volkswagen ID.7 Pro - Jasna evolucija ideje