Novo pri nas: Volkswagen ID.7 Tourer – Elektrika z nahrbtnikom

21. 9. 2024 | Gregor Žvab
Deli

Ponudba električnih karavanov je, ne samo pri nas, temveč tudi širše, precej skopa, tako da je vsak novi prišlek v ta svet še kako dobrodošel. Zdaj je tud novi »igralec«, Volkswagen ID.7 Tourer.

Volkswagen ID.7 je na slovenskih cestah že nekaj časa. Električna limuzina (dejansko gre za kombi limuzino) spada sicer v precej nišne avtomobile, a s ceno in tem kar ponuja ni nezanimiv avto. Z dodatkom nahrbtnika pa bo skoraj zagotovo pritegnil še nekaj več zanimanja. Osnovna prostornina meri 605 litrov, s podiranjem zadnje klopi pa se volumen poveča na dober kubik in pol. Karavanska »obdelava« je prinesla tudi nekaj več prostora na zadnji klopi.

Preberite še:

novo, slovenija, volkswagen, id7, tourer
Volkswagen

Z izjemo karavanske nadgradnje je razlik med obema različicama zelo malo. Kabini sta praktično enaki, nov je infozabavni sistem, ki po novem uvaja umetno inteligenco, navigacijski napotki pa so z modelinim letom 2025 na voljo tudi v slovenščini. To velja za obe karoserijski različici.

Navzven se Tourer ponaša s prepoznavnimi elementi, novost pa sta osvetljena Volkswagnova logotipa, tako spredaj, kot zadaj. Dimenzijsko pa je zgodba podobna. Obe različici sta enako dolgi in široki, le Tourer je nekoliko višji.

novo, slovenija, volkswagen, id7, tourer
Volkswagen

Bistvena novost je tudi baterija z večjo zmogljivostjo 86 kWh. Novinka ima 13 modulov, enega več, zato je, ob večji kapaciteti tudi težja, a podatka o prirastku kilogramov še ni. Tovarna navaja največji doseg kar 689 kilometrov, različica GTX pa ima, ob močnejšem motorju, 100 kilometrov manjši doseg. Z novo baterijo prihaja tudi močnejši polnilnik, tako da se VW ID.7 lahko polni tudi z močjo 200 kilovatov.

novo, slovenija, volkswagen, id7, tourer
Volkswagen

Volkswagen ID.7 Tourer je cenovno dobrega tisočaka dražji od svojega kombilimuzinskega brata. Cene se pričnejo pri 55.447 evrih za različico Pro s šibkejšo baterijo, najdražji GTX 4All pa ima ceno nastavljeno na 65.579 evrov. Prav oprema 4All zna, v kombinaciji s katerimkoli osnovnim paketom zamikati kupce, saj za majno doplačilo ponuja zelo bogat nabor opreme. Kupci lahko tako prihranijo tudi preko 6.000 evrov.

Test: Volkswagen ID.7 Pro - Jasna evolucija ideje

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj