Zasnovani v Evropi, izdelani na Kitajskem. Pri znamki Zeekr so prepričani, da vedo, kaj evropski kupci želijo in potrebujejo.
Na slovenski trg je zapeljala še ena kitajska avtomobilska znamka, tokrat s povsem električnim programom in izrazito premijskimi ambicijami. Zeekr, ki spada pod okrilje skupine Geely, vstopa v Slovenijo z jasno strategijo in z električnimi vozili, ki želijo po kakovosti, tehnologiji in oblikovanju stopiti ob bok najboljšim evropskim znamkam.
Od Švedske do Kitajske – in zdaj do Ljubljane
Zeekr je mlada znamka, ustanovljena leta 2021, ki pa se je v štirih letih že dodobra uveljavila. Do danes so izdelali devet modelov in prodali več kot 550 tisoč avtomobilov po svetu. V Evropo so najprej vstopili prek skandinavskih držav, kjer je zanimanje za električne avtomobile največje, zdaj pa širijo mrežo proti jugu.
Na našem trgu bo Zeekr prisoten v sodelovanju s skupino SEEAG, ki ima v svojem portfelju že več azijskih avtomobilskih znamk. V naslednjih dveh letih načrtujejo tri prodajna mesta – prvo se bo odprlo v Ljubljani, sledita pa Koper in Maribor.
Trije modeli za tri različne kupce
Za začetek slovenske zgodbe Zeekr ponuja tri modele: 7X, 001 in X.
Zeekr 7X je največji med trojico – srednje velik električni SUV, dolg 4,78 metra, ki se po tehnični zasnovi meri s tekmeci, kot so Tesla Model Y, Audi Q6 e-tron in BMW iX3. Kot edini v ponudbi ima 800-voltno polnilno arhitekturo, ki omogoča izjemno hitro polnjenje z močjo do 480 kilovatov (653 KM). Na voljo sta bateriji s kapaciteto 75 in 100 kWh, različice pa segajo od 310 kilovatov (421 KM) s pogonom na zadnji kolesi do 475 kilovatov (646 KM)pri štirikolesnem pogonu. Največji doseg po standardu WLTP znaša 615 kilometrov, cene pa se gibljejo med 54.000 in 64.000 evri.
Zeekr 001 je bil prvi model znamke in eden ključnih nosilcev njene identitete. Grajen je na platformi SEA (Sustainable Experience Architecture), ima 100-kilovatno baterijo in ponuja do 620 kilometrov dosega. Močnejša različica s štirikolesnim pogonom razvije 315 kilovatov (428 KM) in pospeši od 0 do 100 km/h v 3,8 sekunde, medtem ko osnovna različica z 200 kilovati (272 KM) poganja zadnji par koles. Cene se začnejo pri 58.000 evrih, najdražji pa preseže 70.000 evrov.
Zeekr X pa cilja na kupce, ki iščejo nekaj kompaktnejšega, a prav tako drznega. Ta 4,43 metra dolg SUV je zgrajen na isti platformi kot 7X in ponuja izbirno dvo- ali štirikolesni pogon. Najzmogljivejša izvedba razvije 315 kilovatov (428 KM) in do stotice pospeši v 3,8 sekunde. Doseg po standardu WLTP znaša med 330 in 446 kilometrov, odvisno od baterije s kapaciteto 49 ali 69 kWh. Cena se začne pri 38.990 evrih.
Švedska zasnova, kitajska proizvodnja
Čeprav se Zeekr ponaša s kitajskim poreklom, oblikovanje in razvoj potekata na Švedskem, kjer deluje tudi večina razvojnega oddelka skupine Geely. To se vidi v minimalistični notranjosti in skandinavski preprostosti oblikovanja. Vsi trije modeli ponujajo 10-letno garancijo, kar je še en znak, da želi znamka kupcem zagotoviti občutek zaupanja in dolgoročne zanesljivosti.
Kaj pravzaprav pomeni. Zeekr?
Ime znamke izvira iz kombinacije pomenov: “ZE” kot Zero – ničla, začetek neskončnih možnosti; “E” kot Evolving the Electric Era – razvoj električne dobe; in “Kr”, ki predstavlja element kripton, redki plin, ki sveti, ko je elektrificiran.
Trg električnih avtomobilov v Sloveniji postaja vse bolj konkurenčen, a Zeekr s svojimi modeli meri neposredno na nemške premijske znamke. Kupce želi prepričati z napredno tehnologijo, zmogljivostmi in razumno ceno za ponujeno raven prestiža.



