Te dni je na naš trg prišel najmanjši Ssangyongov terenec v tem trenutku, karoserijsko precej predrzen Actyon.
Ponudba obsega dva motorja (2, 3-litrski bencinski in dvolitrski turbodizelski, oba pa sta v sorodu z izdelki Mercedes-Benzov), dva pogona (le zadnji ali električno priklopljivi štirikolesni) in pet paketov opreme.
Tudi znotraj zelo zanimivi Actyon je še posebej cenovno privlačen: ob upoštevanju akcijskega popusta se cene prično pri petih milijonih (A230 4×2), za dodatnih 200 tisočakov že dobite turbodizelski motor in za dodatnega pol milijona (paket Cool) še štirikolesni pogon, reduktor, samodejno klimatsko napravo in še kaj. Najdražji Actyon po ceniku je 2.0 Xdi Prestige +, ki stane 6, 6 milijona tolarjev.
Actyon je zanimiva kombinacija klene tehnike (toga zadnja prema, pogon, ki omogoča dobre terenske zmogljivosti) in dinamične, skoraj športne podobe. Vsekakor ne bo ostal neprepoznaven in ima lepe možnosti, da postane tudi na našem trgu najbolje prodajani Ssangyong. Že februarja 2007 pa uvoznik napoveduje še eno karoserijsko različico, in sicer Pickup.
Vinko Kernc