Alfa Romeo je končno tudi pri nas predstavila avtomobil, za katerega lahko res trdimo, da ima športno srce: Giulio. Sploh različica Quadrifoglio, ki s 510 'konji', zadnjim pogonom in vrhunskim zvokom motorja požene kri po žilah.
Začnimo najprej pri šibkejših različicah. Z zadnjim pogonom ponujajo dve turbodizelski različici, ki iz 2,2-litra z oznako JTDm zagotavljata 150 ali 180 'konjev'. Po zaslugi spremenljive geometrije turbopuhala, injektorjev nove generacije in uporabo aluminija tako pri bloku kot tudi pri glavi motorjev zagotavljata 380 oziroma 450 Nm navora pri nižjih vrtljajih. Pri bencinskih motorjih boste lahko posegli k dvolitrskemu turbu, ki zagotavlja 200 'konjev', zadnji pogon in skoraj v celoti aluminijasto podvozje. Le ta bo imel samo 8-stopenjski samodejni menjalnik, medtem ko boste pri najmočnejšem turbodizlu lahko izbirali med ročnim šeststopenjskim ali samodejnim osemstopenjskim prenosom. Pri štirikolesnem pogonu, kjer lahko po potrebi kar 60 odstotkov navora gre na prednji kolesni par, lahko obkljukate 2.2 JTDm AUT z 210 'konji' ali pa 2.0T AUT z 280 'konji'. Paketi opreme so vselej trije, Giulia, Super in Veloce, vstopna cena pa je 29.990 evrov (z že upoštevanim promocijskim popustom 4.500 evrov, ki velja do 30.11.).
Prava poslastica pa je različica Quadrifoglio, ki ne glede na prenos (ročni 6-stopenjski ali 8-stopenjski menjalnik ZF) 2,9-litrski biturbo V6 poganja zadnji kolesi. Kar 510 'konjev' in vrhunski zvok motorja si lahko omislite za 84.990 evrov, ki vključuje že začetni popust 2.500 evrov. Kaj pravite na 3,9 s od 0 do 100 km/h in kar 307 km/h končne hitrosti?
Pri nas v prihodnjem letu načtujejo prodajo 100 vozil, na žalost pa tovarna zaenkrat še ne načrtuje izdelavo karavanske različice.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?