Prva novost v prodajnih salonih avtomobilskih trgovcev v letu 2019 je Audi A1. Zdaj je na voljo drugi rod, zastavljen na skupni platformi s podobnima iz koncerna VW, Seatovo Ibizo in Volkswagnovega Pola.
A1 drugega rodu je za dobrih 5 centimetrov daljši od prejšnjega, za dobre 4 centimetre je daljša tudi medosna razdalja. Tako zdaj ponuja več prostora za potnike pa tudi za prtljago (+ 65 litrov). Ker gre pri Audiju za premijsko znamko, je seveda tudi A 1 opremljen s številnimi dodatki. Pri slovenskem uvozniku so se odločili, da različice z osnovno opremo sploh ne ponudijo, ker po njej že pri sedanjem skoraj ni bilo povpraševanja. Tako se ponudba začne pri opremi z oznako Advanced, boljša je z oznako S line. Na voljo je tudi s popolno svetlobno opremo LED, pa seveda z različnimi elektronskimi pomočniki, z modularno ponudbo pa naj bi bilo kupcem omogočeno, da si svojega A1 pripravijo povsem individualno.
Serijsko kupec že dobi nove digitalne merilnike, sredinski zaslon je osempalčni, na voljo je večji, 10,25-palčni zaslon. Za večjo varnost sta serijsko vgrajena opozorilnik ob zapuščanju voznega pasu ter samodejni zavorni sistem (osnovni del sistema, ki mu pri Audiju pravijo Pre Sense Front), ki preprečuje nalet vozila, zazna pa tudi pešce in kolesarje.
A1 bo opremljen le s tremi različnimi bencinskimi motorji, osnovna pri oznakah 25 TFSI in 30 TFSI gre za trivaljnik z močjo 95 oziroma 116 'konj', za zdaj je najmočnejši tisti z oznako 35 TFSI, ki ga poganja štirivaljni turbobencinski motor (150 'konj'), pozneje bo – odvisno od povpraševanja – morebiti na voljo še A1 z oznako 45 TFSI (in močjo 200 'konj').
Model 25 TFSI Advanced z ročnim menjalnikom stane 19.990 evrov, z opremo S-line pa 21.140 evrov.