Novo v Sloveniji: Audi A3 Cabrio

5. 6. 2014
Deli

Čeprav je prodajno zelo uspešen model, od njegove četrte različice pri slovenskem zastopniku avtomobilov znamke Audi ne pričakujejo veliko.

Seveda je govor o kabrioletski različici, ki pri nas, tudi zaradi nestalnega vremena in tako kot pri drugih avtomobilskih znamkah, ne žanje velikega uspeha. Novi Audi A3 Cabriolet pa je od predhodnika vseeno precej drugačen. Že po obliki, saj je tokratna kabrioletska različica nastala na osnovi limuzinskega Audija A3, ki ga seveda pri prejšnji generaciji sploh ni bilo. Tako je od predhodnika za skoraj 20 centimetrov daljši, malenkostno je tudi širši, a zaradi lahke gradnje v povprečju tudi okoli 60 kilogramov lažji. Bolj kot v potniški kabini se velikost pozna v prtljažnem prostoru – ta zdaj ob zaprti strehi ponuja kar 320 litrov, ob odprti strehi pa še vedno spodobnih 275 litrov.

Streha še naprej ostaja platnena, za njeno odpiranje je potrebnih 17, za zapiranje pa 18 sekund. Postopek lahko opravljamo vse do hitrosti 50 km/h. Za tiste, ki jim je platno premalo, je alternativno na voljo tudi zložljiva streha z dodatno zvočno izolacijo, ki ima debelejšo notranjo plast zaščitne pene, ta pa seveda še znižuje raven hrupa v potniški kabini. Protivetrna zaščita, ki se namesti za naslonjali prednjih sedežev, je doplačilna možnost pri prvih dveh stopnjah opreme (Attraction in Ambition), pri najboljši Ambiente pa je že del serijske opreme.

Audi A3 Cabrio bo v začetku prodaje na voljo s tremi bencinskimi (moči od 125 do 180 'konj') in dvema dizelskima motorjema (moči od 110 do 150 'konj'), pri čemer je vsem motorjem v pomoč tudi turbopuhalo. Kasneje bodo na voljo še dodatni motorji, tudi 1,4-litrski TFSI z oznako COD (Cylinder on demand), ki pri majhni obremenitvi prekine delovanje dveh valjev.

Novost v ponudbi A3 Cabria pa je tudi štirikolesni pogon, ki je na voljo pri obeh najmočnejših motornih različicah. Motorjem je v osnovi namenjen šeststopenjski ročni menjalnik, prav vsi, razen najšibkejšega dizla, pa so na voljo tudi s samodejnim z dvojno sklopko.

Čeprav Audi A3 Cabrio ni ravno poceni avtomobil, je slovenski zastopnik dosegel izenačenost cen vstopnih motorjev, kar pomeni, da za 30.900 evrov kupec lahko izbere vstopni bencinski (1.4 TSI) ali dizelski motor (1.6 TDI).

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol