Novo v Sloveniji: Audi A3 Limuzina

6. 11. 2013
Deli

Audi dopolnjuje svojo izbiro limuzinskih karoserijskih izvedenk še z eno – tisto v družini A3.

Ta se bo tako pridružila še štirim Audijem s klasičnim pontonskim načinom snovanja avtomobilov: spredaj pod pokrovom motor, v sredini potniška kabina, zadaj v stopničastem zadku še prtljažnik. Kupci se večinoma usmerjajo k nasprotno oblikovanim karoserijskim izvedenkam, petvratnim kombilimuzinam ali celo kombijem. Audijev A3 z limuzinskim zadkom je seveda zasnovan na zelo prilagodljivi platformi koncerna Volkswagen z oznako MQB, torej modularni s prečno vgrajenimi motorji. Limuzina je oblikovana značilno audijevsko, tudi dovolj športno, da zadek ne bo motil tistih, ki niso za klasično obliko.

A3 v tej tretji karoserijski različici novega rodu bo imel vso opremo, ki jo je mogoče dobiti tudi pri trivratni kombilimuzini ali petvratnem Sportbacku. Od zadnjega je za okoli tisočaka evrov dražji, tudi s podobno zasnovano opremo. Bencinska motorna ponudba se začne z 1,4-litrskim motorjem TFSI, ta je na voljo kar v štirih izvedenkah (s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom – S tronicom) ter 1,8-litrskim TFSI, zadnji je v kombinaciji šeststopenjskega S tronica na voljo tudi kot Quattro. Tudi pri turbodizelski ponudbi je zgolj najmočnejši, dvolitrski '150-konjski' TDI mogoče dobiti kot Quattro, ob tem je večji TDI na voljo tudi s prednjim pogonom in ročnim ali dvosklopčnim menjalnikom. Manjši, 1,6-litrski TDI, je na izbiro z ročnim ali sedemstopenjskim menjalnikom S tronic.

Pri A3 Limuzini so postavili enako ceno za oba osnovna modela, TFSI ali TDI. Ta znaša 26.740 evrov. Avtomobili so že na voljo, za prihodnje leto načrtujejo prodajo okoli 100 primerkov nove Audijeve športne limuzine.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"