Novo v Sloveniji: Audi A3 Sportback e-tron

V Slovenijo je pripeljal prvi priključnohibridni Audi.

4. 6. 2015

Pri Audiju se v nov svet mobilnosti podajajo previdno oziroma postopoma. Zato niso takoj ponudili električnega avtomobila, ampak si teren pripravljajo s priključnim hibridom.

Dodaten razlog, zakaj se elektrifikacije lotevajo previdno, so seveda tudi cene avtomobilov, saj električni avtomobili nikakor niso poceni. Sicer jih (vsaj za zdaj) še znižujejo državne subvencije, ki pa v Sloveniji niso tako visoke kot v nekaterih drugih evropskih državah. V primeru Audija A3 Sportback e-tron je razlika v ceni s primerljivim avtomobilom z bencinskim motorjem 12 tisoč evrov. V isti sapi slovenski uvoznik dodaja, da je e-tron veliko bolje opremljen (za okoli 3.000 evrov več opreme), in če prištejemo še približno 3.000 evrov državne subvencije, naj bi bil e-tron od običajnega A3 s primerljivim motorjem dražji le še za šest tisoč evrov. No, kljub temu si zastopnik ne dela utvar pri prodajnih številkah, zato bodo veseli, če bodo mesečno prepričali kakšnega kupca. Ker prodaja takšnega vozila zahteva usposobljen kader, predvsem pa tehnično izobraženo servisno osebje (in posebne delavnice), bodo za zdaj A3 Sportback e-tron za celotno Slovenijo prodajali samo v ljubljanski Audijevi podružnici, kjer bo zanj treba odšteti vsaj 41.620 evrov.

Audi A3 Sportback e-tron omogoča 50 kilometrov vožnje izključno na elektriko, skupaj z bencinskim motorjem (in polno posodo bencina) pa je mogoče prevoziti več kot 900 kilometrov. Elektromotor zagotavlja nekaj več kot 100, 1,4-litrski TFSI pa 150 'konj', pri čemer je sistemske moči 204 'konje'. To zadošča, da Audi A3 Sportback e-tron (ki je približno 300 kilogramov težji od bencinske različice z enakim motorjem) z mesta do 100 kilometrov na uro pospeši v 7,6 sekunde in doseže največjo hitrost 222 kilometrov na uro.

Sicer pa se Audi A3 Sportback e-tron že na zunaj razlikuje od preostalih bratov iz družine A3. Dodani so številni karoserijski detajli, žarometi so povsem diodni, drugačna so kolesa oziroma gume. Drugačna je tudi notranjost, predvsem merilniki, ki v prvi vrsti prikazujejo delovanje električnega pogona in stanje napolnjenosti baterij. Baterije zmogljivosti 8,8 kilovatne ure se na industrijski vtičnici napolnijo v dveh urah, na običajni hišni vtičnici (220 V) pa v dobrih treh urah. Polnjenje je mogoče nastaviti s časovnim zamikom, s tem si lahko lastnik omisli polnjenje šele po deseti uri, ko je električni tok cenejši. Prek pametnega telefona in posebne aplikacije Audi connect e-tron se je mogoče z avtomobilom povezati tudi na daljavo ter v avtu vključiti gretje ali hlajenje, preveriti stanje napolnjenosti baterije ipd.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri