Novo v Sloveniji: Audi A4

12. 11. 2015
Deli

Audijeva naslednja generacija A4 je zdaj naprodaj tudi na slovenskem trgu.

To je že osmi rod Audijevih limuzin višjega srednjega razreda, najprej označenih s številko 80, zdaj pa že četrtič kot A4. Tokrat pa je matična tovarna tudi zelo pohitela s predstavitvijo karavanske različice, tako da je zdaj v Sloveniji A4 hkrati na voljo kot limuzina in Avant. Čeprav je predstavitev zaradi sprememb razvoja in konstrukcije zamujala več kot leto dni, korenitejših sprememb pri oblikovalski liniji znamke na A4 še ni opaziti. Le sprednji del je dobil nekaj opaznejših sprememb (ob značilnem a predrugačenem okviru maske), predvsem na spodnjem delu, v odbijaču, kjer je zdaj vidno, s katerim od dveh opremskih različic imamo opravka, z Basis ali Sport (slednji s kromiranimi letvami zračnikov in maske). A4 je najbolj priljubljen Audijev model pri slovenskih kupcih, ti so se v več kot polovičnem deležu doslej odločali za obliko Avant (skupaj z različico Allroad).

Novosti pod pokrovom je sicer veliko, a motorna izbira je klasična, takšna kot je že bila in smo jo opisali v letošnji 21. številki Avto magazina. Je pa pri izbiri postavk opreme kar veliko možnosti za posameznikove želje, sploh če ni omejenosti s ceno. Skorajda vse, kar je ta trenutek mogoče dobiti pri asistenčnih sistemih, varnostnih in tistih za več udobja, ponuja dolg spisek dodatne opreme. Nekoliko manj zadovoljni bodo (verjetno vsaj v začetku, ko še ne bo posebnih ponudb) kupci, ki iščejo ugodnejšo ceno. Oprema Basis je razmeroma skromna. Od pomembnejših postavk omenimo stikalo za dnevne luči, žaromete ksenon plus, električno nastavljivi in ogrevani zunanji vzvratni ogledali, termoizolacijsko zasteklitev, avtomatsko klimatsko napravo, tri pritrdišča za Isofix (tudi sovoznikov sedež), trikraki večfunkcijski volanski obroč, pri Avantu električno odpiranje in zapiranje prtljažnih vrat, zgolj omejevalnik hitrosti, MMI radio plus, vmesnik Bluetooth ter Audi Pre Sense City.

Cena za limuzinsko različico A4 1,4 TFSI Basis (150 'konj') z ročnim šeststopenjskim menjalnikom je 31.900 evrov, Avant je dobavljiv šele s precej bogatejšo in dražjo opremo ter z motorjem 2,0 TFSI ultra (190 'konj') in stane 40.370 evrov. Izbira dizelskih motorjev se začne pri 2,0 TDI Basis za 35.900 evrov, različica Avant stane 38.360 evrov. Oprema Sport je okoli 1.800 evrov dražja. (TP)

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol