Novo v Sloveniji: Audi A4

Audi je prenosil svoj najpomembnejši model A4.

Novo v Sloveniji: Audi A4 (foto: Tomaž Porekar, Audi) Tomaž Porekar, Audi
29. 11. 2019

Tako kot je že običajno, je zunanjost dobila le nekaj manjših lepotnih popravkov. Ti so nižji in širši enodelni okvir mreže hladilnika, spremenjene so odprtine za dovod zraka, odslej pa pri Audiju v A4 vgrajujejo zgolj žaromete s tehnologijo LED. Malenkost drugačni so tudi boki z bolj izstopajočo linijo ter s poudarjenimi robovi blatnikov. Nekaj sprememb je še v notranjosti potniške kabine, najbolj opazen je prosto stoječi 10,1-plačni sredinski zaslon na dotik. Pri Audiju so prenovili opremske pakete, osnovni nima imena, bogatejša pa sta 'advanced' in 'S line'.

Novosti na področju povezljivosti in uporabnosti

Več novosti ponuja nova 'štirica' na področju uporabnosti infozabavnega sistema. Tu je zdaj nov način upravljanja vmesnika (MMI touch), ki ponuja podoben način upravljanja kot pri pametnem telefonu. Audi connect ponuja številne storitve, v aplikaciji 'myAudi' je mogoče nastaviti 14 profilov uporabnikov. A4 odslej tudi omogoča funkcije na zahtevo, zakupimo jih prek aplikacije myAudi.

Zdaj je pri A4 na voljo devet različnih turbo motorjev, nekaterim pomaga tudi blaga hibridna tehnologija (pri motorjih z oznakami 35 TFSI, 40 TFSI, 45 TFSI ter 30 TDI in 35 TDI). V najzmogljivejši različici S4 TDI deluje motor 3,0 TDI z močjo 255 kW in 700 Nm navora, za podporo delovanju pa skrbi 48-voltna napeljava, blagi hibridni sistem, za polnjenje valjev pa skrbi električno gnani kompresor. Osnovni motor ima oznako 30 pri turbodizlu in 35 pri turbobencincu.

Začetek pri 34.200 evrih

A4 ponuja raznovrstne izbiro karoserije in dodatnih izvedenk. Limuzinska različica je osnovna, karavanska z oznako Avant ponuja še dodatno za terensko vožnjo prirejen A4 Allroad Quattro. Osnovni A4 35 TFSI s prednjim pogonom in dvolitrskim turbobencinskim motorjem (110 kW/150 'konj') ima šeststopenjski ročni menjalnik in stane 34.200 evrov, za opremo Advanced je doplačilo 1.150 evrov, še bogatejša oprema S line je dražja za dodatnih 2.460 evrov. Osnovni dvolitrski turbodizelski A4 30 TDI (100 kW) stane 38.940 evrov. Za različico Avant je doplačilo okoli 2.000 evrov. A4 kot 45 TDI Allroad Quattro (170 kW, samodejni menjalnik tiptronic) stane 55.360 evrov.

Audi A4 ima skoraj tako dolgo zgodovino kot sodobni Audi. Predhodnik z oznako Audi 80 je prvič na trg prišel leta 1972, z oznako 80 so imeli nato kupci na voljo še štiri generacije, kot A4 pa tudi ima že petindvajsetletno tradicijo, zdaj prenovljeni A4 je peti rod najuspešnejšega modela te bavarske znamke sploh. Doslej so v Audijevih tovarnah v Nemčiji in na Kitajskem izdelali več kot sedem in pol milijona primerkov, v Audijevi ponudbi pa zadovolji kar eno petino vseh kupcev.

Kaj: Prenova

Za koliko: od 34.200 (35 TFSI) in 38.940 (30 TDI) do 57.480 evrov (45 TDI Quattro S line).

Kaj je novega: spremenjena ponudba motorjev, izboljšana in posodobljena povezljivost in info zabavni sistem.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri