Audijeva najuspešnejša poslovna limuzina zadnjih let v Sloveniji je zdaj v novi različici na prodaj tudi na našem trg.
Za letos načrtujejo desetino skupne prodaje vseh Audijevih limuzin A6, ki so jih slovenski kupci kupili v zadnjih sedmih letih (120 : 1.200). Več jih najbrž tudi ne bo na voljo, zagotavljajo v vodstvu znamke, saj je novi A6 po svetu dobro sprejeta novost.
Cenovno se Audi A6 sicer začne z motorno opremo 2.0 TDI s 130 kW (177 KM). Ta za zdaj edini štirivaljnik pa bo v obeh različicah (s prednjim pogonom in šeststopenjskim ročnim menjalnikom, njegova cena pa se začne pri 39.990 evrih, ali s S-tronicom in kot Quattro) na voljo šele v drugi polovici leta.
Osnovni bencinski motor je za zdaj 2,8-litrski V6 FSI, ki ga je mogoče dobiti s prednjim pogonom in samodejnim menjalnikom Multitronic, za 45.330 evrov. Trilitrski V6 TDI z močjo 150 kW (204 KM) je ob 2.8 FSI edini, ki ga je mogoče dobiti tudi s prednjim pogonom in z Multitronicom (za 47.290 evrov) ali pa s S-tronicom kot Quattro (za 50.490 evrov).
Pri vseh ponujajo tudi opremo z oznako business, kjer imajo kupci pri paketu popust okoli 30 odstotkov in zanjo plačajo 5.172 evrov več kot za osnovni model (polna cena paketa je 7.388 evrov).
Novi A6 se postavlja s sodobno izdelavo, saj so se konstruktorji potrudili in z uporabo lažjih materialov in sodobnih konstrukcijskih metod maso celotnega avtomobila zmanjšali, v povprečju za okoli 80 kilogramov. Ob sedanji skromnejši izbiri različic se v bližnji prihodnosti seveda obeta še dopolnitev ponudbe, od poletja še možnost dobave štirivaljnih motorjev, od septembra karoserijske različice Avant, prihodnje leto pa bo na voljo tudi A6 Allroad.
Dobavni rok je običajno od šest do osem tednov, pričakujejo pa, da se bo za nekatere bolj iskane različice podaljšal na tri mesece. (TP)