Prenovljeni družina modelov Audija A6 je že v prodaji tudi na slovenskem trgu.
Audi je družino A6 temeljito prenovil. Novi ali prenovljeni so motorji in menjalniki, osvežili so tudi obliko šestice in ji namenili tudi nekaj novih infozabavnih in varnostnih tehnologij.
Navzven so spremenjeni mreža hladilnika, žarometi, odprtine za dovod zraka, odbijači, stranski pragovi, zadnje luči in izpušne cevi. Odslej so pri A6 serijski ksenonski žarometi, na seznam doplačil pa sodijo LED ali matrični LED žarometi – halogenska tehnologija se je iz žarometov šestice poslovila.
A6 je dobil (kot opcijo) tudi nove, popolnoma digitalne merilnike, MMI navigacija plus s funkcijo MMI touch z električno pomičnim 8-palčnim zaslonom pa zdaj deluje na novi tehnični platformi, ki uporablja hitri grafični čip Tegra 30 Audijevega partnerja Nvidia (enaki grafični procesorji skrbijo tudi za digitalne merilnike). Dopolnilni modul Audi Connect prenaša podatke preko hitre povezave LTE in v vozilo prinaša po meri prilagojene spletne storitve, med njimi tudi nove aplikacije za pretakanje medijskih vsebin, pa tudi kartografijo navigacije je moč posodobiti preko spleta.
Ponudba motorjev za novi A6 in A6 Avant vključuje tri motorje TFSI z močjo od 140 kW (190 'konjev') do 245 kW (333 'konjev') ter pet agregatov TDI z razponom moči od 110 kW (150 'konjev') do 240 kW (326 'konjev'). Najučinkovitejši bencinski in najučinkovitejši dizelski motor nosita oznako "ultra": to sta 1.8 TFSI ultra in 2.0 TDI ultra z močjo 110 kW (150 'konjev') – če gre za Avanta, so vzmeti zadaj kompozitne in za po 1,1 kilograma lažje od klasičnih jeklenih. Poslovil se je menjalnik Multitronic, sedaj samodejni menjalnik pomeni dvosklopčni S tronic.
Cene novega A6 se začnejo pri 43.500 evrih za limuzino, 46,310 € za Avant in 62.750 evrih za Allroad. Seveda so bili prenove deležni tudi S in RS modeli šestice.