V Slovenijo je pripeljala Audijeva admiralska ladja, ki se postavlja z malce bolj dinamično obliko in predvsem tehnološko vsebino.
O Audiju smo na naših straneh že pisali, zato zgolj na kratko: oblikovno se Audi sicer prebuja in A8 to tudi nakazuje, a še zdaleč ni to avto, kakršnega si Nemci želijo. Pa navsezadnje A8 niti ni pravi model, ki bi moral razburjati z dinamično obliko. Za A8 vendarle velja, da je to model, ki si ga izbirajo predvsem poslovneži, ti pa niti nočejo preveč izstopati. No, vsaj nekateri.
Ob začetku prodaje bo mogoče izbirati med enim bencinskim in enim dizelskim motorjem. Zdaj se bo potrebno počasi navaditi na novo Audijevo označevanje motorjev, ki je sicer logično, a vseeno zapleteno. Tako bo A8 s trilitrskim bencinskim šestvaljnikom (340 'konj') nosil oznako 55 TFSI Quattro, bolj racionalni enako velik dizelski motor (286 'konj') pa 50 TDI Quattro. In čeprav je slednji občutno šibkejši, je vseeno dražji. Tako bo za dizelsko različico potrebnih vsaj 108.000 evrov, za bencinsko pa 107.500 evrov. Seveda pa so to zgolj začetne cene, ki se lahko ob izbiri dodatne opreme, dvignejo tudi za 100 odstotkov. Spomnimo naj, da je seveda mogoče izbrati tudi podaljšano različico, za katero je potrebno doplačati dobrih 6.000 evrov. A veliko več stane novodobna tehnologija, saj je navsezadnje A8 prvi Audijev model, ki se bo znal peljati sam. A v omejenih okoliščinah in predvsem takrat, ko bo infrastruktura to dovoljevala. Je pa na to že pripravljen.