Novo v Sloveniji: Audi A8

Pri Audiju pravijo, da je (novi) Audi A8 najbolj športna limuzina. Pri BMW-ju se morda ne bodo strinjali, vendar pa je novi A8 s 5, 137 metra dolgo aluminijasto karoserijo prav gotovo med hitrejšimi – tudi zaradi poskočnih motorjev, serijskega zračnega vzmetenja in štirikolesnega pogona Quattro!

16. 4. 2010

Vselej pa sta na voljo štirikolesni pogon Quattro in novi osemstopenjski Tiptronic, ki omogoča prestavljanje tudi prek obvolanskih lopatk.

MMI (multimedijski vmesnik) je zaradi prilagojenih izbirnikov prijaznejši do voznika, lahko pa si omislite tudi tako imenovani MMI Touch (ki prepozna črke in številke! ).

Seveda pa v tem avtomobilu ne manjka tehnologije, ki zagotavlja vrhunsko razvajanje. Sedeži so nastavljivi v 22 smereh (tudi z masažo, prezračevanjem in gretjem), sprednji (prilagodljivi) in zadnji žarometi so lahko povsem v LED-tehnologiji, ozvočenje Bang & Olufsen ima kar 19 zvočnikov, A8 pa ima lahko še televizijo, prilagodljiv tempomat, pomoč pri menjavi voznega pasu, nočni vid (toplotna kamera), sistem Audi pre sense (tik pred morebitnim trkom dodatno zaščiti potnike), Audi drive select (uravnavanje vozne dinamike), 'pametno' navigacijsko napravo, dostop do brezplačnih Audijevih spletnih strani . .

Za bencinsko različico boste morali odšteti 99.160 evrov, za turbodizelsko pa 96.900 evrov. In še namig: TDI se v notranjosti sliši kot FSI!

Letos nameravajo prodati 32 Audijev A8 (od osmih so se poslovili že v predprodaji), v 15 letih pa je Porsche Slovenija predal ključe kar 480 Osmic. V 2010 prihajajo k nam še R8 Spyder, RS5, prenovljeni TT, A1 in A7. (AM)