Audijev najmanjši predstavnik modelov Q na slovenski trg prinaša nekaj svežine v ponudbi premijskih športnih terencev. Ker cilja na mlajšo populacijo, se ta svežina odraža predvsem v nekoliko bolj drznem oblikovalskem jeziku ter širokem naboru možnosti poosebljanja avtomobila.
Mali mestni terenec, ki ne skriva porekla
Če je prednja maska avtomobila še nekako prepoznavno Audijevska, bo novega Q2 zlahka prepoznati po spremenjenem zadku, v katerega so umeščene dokaj nenavadne luči ter zanimiv C-stebriček, ki ga je moč odeti v drugačno barvo. Ker gre za premijsko znamko, nas ne preseneča, da mali Q2 prihaja opremljen z vsemi »bombončki«, ki jih Audi nudi tudi v višjih razredih. Tako si kupec lahko omisli virtualni kokpit, projicirni zaslon, Googlove zemljevide, internetno dostopno točko in še bi lahko naštevali. Jasno, da je potemtakem Q2 opremljen tudi z vsemi varnostno-asistenčnimi sistemi, vključno z sistemom samodejnega zaviranja v sili, ki prihaja serijsko.
Šest motorjev z močjo od 116 do 190 'konji'
Audi Q2 bo na voljo s šestimi motorji. V bencinski druščini bo znanima 1,4 in 2-litrskem TFSI motorjema, družbo delal nov litrski trivaljnik s 116 »konji«. Dizelsko ponudbo sestavljajo trije motorji, 1,6-litrski TDI ter 2.0 TDI v dveh jakostnih izvedbah(150 ali 190 »konj«).
Osnovni nabor opreme bo razdeljen v tri pakete: Basis, Sport in Design. Vsak od teh je seveda nadgradljiv z množico dodatne opreme ter posebnih paketov. Eden od teh je Media paket, ki ga zastopnik sprva ponuja po akcijski ceni 2.310 evrov, čeprav je tovarniško ovrednotena cena postavljena pri skoraj štirih tisočakih. Drugače bo treba za vstopni model Q2 1.0 TFSI Basis odšteti 24.600 evrov, medtem ko najvišje postavljeni Q2 2.0 TDI quattro Design dosega ceno 36.370 evrov.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere