Z enomesečno zamudo glede na napovedi s slovenske statične predstavitve, ki jo je junija opravila Audijeva slovenska ambasadorka Petra Majdič, je Q3 zdaj tudi prvič zapeljal na slovenske ceste.
Audijev najmanjši terenec na slovenski trg zamuja iz več razlogov, prvi pa je ta, da je bil ob začetku prodaje na zahodnoevropskih trgih odlično sprejet in španska Seatova tovarna z dobavo ne more zadovoljiti vsega povpraševanja. Posledica tega je tudi, da bodo tako lahko že letos osrečili le 35 kupcev, za prihodnje leto pa slovenski 'šef' znamke Audi, Franci Bolta, pričakuje prodajo približno 200 Q3.
Letos je tako na voljo tudi precej skromnejša motorna paleta, povezana z izključno izbiro štirikolesnega pogona. Za zdaj sta na voljo le dve turbobencinski in ena turbodizelska različica. Q3 2.0 TFSI z močjo 125 kW (170 KM) ima šeststopenjski ročni menjalnik in stane 33.380 evrov, Q3 2.0 TFSI z močjo 155 kW (211 KM) pa je zgolj povezan z avtomatiko S-tronic (sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik) in bo zanj treba odšteti vsaj 37.900 evrov.
Močnejši turbodizelski motor (Q3 2.0 TDI) z močjo 130 kW (177 KM) je tudi povezan s S-tronicom in stane najmanj 39.140 evrov. Najcenejši bo Q3 2.0 TDI s prednjim pogonom, šeststopenjskim ročnim menjalnikom in nekoliko manjšo močjo (103 kW oz. 140 KM), a je zanj dobava napovedana šele za leto 2012.
Ob cenah, kakršne so, lahko Audiju Q3 v dobro štejemo predvsem izredno bogato serijsko opremo, kar pa še ne pomeni, da s seznama dodatnih privlačnih in uporabnih dodatkov marsikdo ne bo mogel izbrati še kaj več. (TP)