Novo v Sloveniji: Audi Q3

Slovenski kupci bodo na začetku lahko izbirali med tremi bencinskimi in dvema dizelskima motorjema. Pri osnovnih motorjih je na voljo tudi šeststopenjski ročni menjalnik, sicer pa bo v večini primerov za prestavljanje skrbel sedemstopenjski samodejni menjalnik S tronic.

V Slovenijo je pripeljal popolnoma prenovljen in povsem digitaliziran Audi Q3. Prva generacija, ki je na ceste pripeljala leta 2011, je v svetu našla 800 tisoč kupcev, 2.300 tudi v Sloveniji, zaradi česar je bil Audi Q3 v Sloveniji z naskokom najbolje prodajan avto v svojem razredu. Da bo tako še naprej, je zdaj pripeljal popolnoma prenovljen – tako oblikovno kot tudi vsebinsko, kar pomeni, da je povsem nova tudi notranjost, ki je, ne glede na izbran paket, popolnoma digitalna.

Novi Q3 je daljši za skoraj 10 centimetrov, za 7,7 centimetra je daljša tudi medosna razdalja. Posledično je seveda več prostora v notranjosti, za noge potnikov zadaj, hkrati je precej več prostora v prtljažniku. Izdatno se prostor v kabini ali v prtljažniku lahko prilagaja še s pomično zadnjo klopjo (15 centimetrov).

Trenutno najcenejša različica je Q3 z oznako 35 TFSI, kar pomeni dvolitrski bencinski motor s 150 ‘konji’. Zanj bo potrebnih vsaj 34.940 evrov. Za ljubitelje dizelskih motorjev je trenutna situacija malce slabša, saj je osnovni turbodizelski motor z oznako 35 TDI (prav tako 150 ‘konj’) trenutno na voljo le s samodejnim menjalnikom, to pa seveda pomeni malce višjo vstopno ceno, ki znaša 38.030 evrov. Če hočete ročni menjalnik za vsako ceno, je ta trenutno na voljo v različici 35 TDI Quattro, ki pa je zaradi štirikolesnega pogona dražji za slabega tisočaka. Bodo pa ostale (cenejše) kombinacije na voljo že kmalu.

Je pa za prve kupce slovenski zastopnik pripravil poseben paket opreme Trend, ki bo na voljo s 50-odstotnim popustom. Namesto 4.420 evrov bo za paket Trend potrebnih le 2.210 evrov, kupec pa bo z omenjenim paketom med drugim dobil MMI Radio Plus, asistenco za speljevanje v hrib, naslon za roki med sprednjima sedežema, dvopodročno klimatsko napravo, parkirni sistem plus, tempomat, ogrevane sprednje sedeže, samozatemnitveno notranje vzvratno ogledalo in strešni letvi iz eloksiranega aluminija.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja