Novo v Sloveniji: Audi TT

4. 2. 2015
Deli

Tretja generacija Audijeve oblikovalske ikone je zapeljala na slovenske ceste.

Audi je prvo študijo športnega dvoseda predstavil leta 1995. Požela je dovolj veliko zanimanje in odobravanje, tako da je serijska proizvodnja prve generacije TT-ja stekla leta 1998. Nato je bil leta 2006 čas za drugo generacijo. TT je postal bolj dinamičen, dobil je razviden prednji in zadnji del. Po osmih letih je na slovenske ceste sedaj zapeljala tretja generacija.

Njene linije so bolj odločne in agresivne, na prednjem delu se bohotijo nova velika maska v enem delu, velike stranske reže za zajemanje zraka in seveda novi žarometi, ki so lahko povsem v LED tehnologiji, vključno z različico Matrix LED. Oblikovno izstopa tudi notranjost, kjer navduši marsikatera podrobnost: od gumbov zaslončkov za klimatizacijo v sredinskih zračnikih, do digitalnih merilnikov. Na 12,3-palčnem zaslonu ima voznik nešteto možnosti. Navigacija je lahko razpotegnjena čez skoraj ves zaslon, merilnika (eden za hitrost in drugi za motorne vrtljaje) pa sta majhna in potisnjena v kot. Če navigacija ni najpomembnejša, se lahko odločimo za klasično velika merilnika, navigacija pa se prikazuje med njima. V različici TTS si lahko pred oči nastavimo le en velik merilnik – seveda za motorne vrtljaje, vse druge potrebne informacije pa so prikazane ob straneh (in hitrost številčno v sredini).

4,18 metra dolgi kupe je za 50 kilogramov lažji od predhodnika, ponuja pa tri motorje: dvolitrski TDI s 184 'konji' in oznako Ultra, ki pomeni nizko porabo, je na voljo le s prednjim pogonom, modela z dvolitrskim TFSIjem pa sta lahko tudi štirikolesno gnana. Šibkejši ima 230 'konjev', močnejši z oznako TTS pa 228 kilovatov oziroma 310 'konjev' – in oba si lahko omislite tudi z dvosklopčnim menjalnikom S tronic.

Cene TTja se začnejo pri dobrih 38 tisočakih za TDI in šibkejši TFSI, najcenejši TT s štirikolesnim pogonom vas bo stal 44, TTS pa 54 tisočakov. In Roadster? Ta prihaja marca, od primerljivega kupeja pa je pri osnovnih različicah dražji za tisočaka, pri bolj zmogljivih pa za dobra dva.