Novo v Sloveniji: BMW 2 Gran Coupe - Lepši in boljši?

10. 4. 2025 | Janoš Pečnik

Prvič sem se tudi v živo prepričal, da je BMW serije 2 Gran Coupe po - za bavarske standarde kar konkretni - prenovi sredi življenjskega cikla prijetnejši tako na oko kot v rokah.

Gran Coupe serije dve je sicer limuzinska karoserijska izpeljanka kombilimuzine serije 1 s kupejevskim navdihom. Z njo si deli tudi pogonsko konfiguracijo s prečno nameščenimi motorji in pogonom na sprednji par koles. Eden bolj nišnih avtomobilov v BMW-jevi ponudbi torej, ki se lahko primerja tudi z limuzinskima izvedenkama Audija A3 in Mercedesovega razreda A.

BMW serije 2 Gran Coupe
Janoš Pečnik

Oblikovno so ga skupaj s serijo 1 učinkovito prenovili. Najprej pade v oči drugačen, svež in - če se mene vpraša - všečnejši izraz sprednjega dela. Pa tudi iz zadnje strani so ga lepo popravili - tudi to besedo sem izbral namenoma, ker se mi tudi zadek sedaj zdi bolj skladno oblikovan.

BMW serije 2 Gran Coupe
Janoš Pečnik

Notranjost? Tipično sodobno BMW-jevska. Gran Coupe serije 2 je bil eden zadnjih, ki še ni imel dvojnega zaslona v enotnem ohišju. Pa potem nadaljni koraki v smeri minimalizma in digitalizacije, kot je manjši jeziček namesto ročke menjalnika, manj stikal in podobno. Vzdušje ostaja prijetno! In odvisno od izbire opreme.

Motorji so podobljeni, s pogoni ostaja pri klasiki

Pogonska izbira je enostavna in klasična - dve bencinski in dve dizelski možnosti. Začne se pri 220 (bencinsko gnani BMW-ji ob oznaki ne bodo več imeli črke "i") z 1,5-litrskim bencinski trivaljnikom. Dizelski štirivaljnik je potem na ceniku v dveh različicah - 218d s sprednjim in 220d xDrive s štirikolesnim pogonom. Blago hibridizirana sta le 220 in 220d. Serijsko imajo vsi sedemstopenjski dvosklopčni samodejni menjalnik.

Vozil pa sem M235 xDrive s štirikolesnim pogonom, v katerem bencinski štirivaljnik zmore 221 kilovatov oziroma okroglih 300 konjskih moči. M Sport model ima sicer športno vzmetenje z elektronsko prilagodljivim blaženjem. Ob prenovi so pri BMW-ju pravzaprav dodatno učvrstili konstrukcijo in mu namenili nove blažilce.

BMW serije 2 Gran Coupe
Janoš Pečnik

Posodobitve se poznajo pri natančnosti krmiljenja in delovanju blaženja. Tako se ob prvem preizkusu vse skupaj zdi kot lepše uravnotežena celota, četudi v niansah - ob temeljito prenovljeni obliki in notranjosti. Tudi štirivaljnik so posodobili z novo ročično gredjo in zgorevalnimi komorami na primer, pa izboljšanim turbo polnilnikom. A v tem M Sport modelu še vedno ni najbolj navdihujoč element celotnega paketa.

Boljši in - sicer stvar okusa - lepši torej; a na ceniku se približa modeloma, ki ponujata več substance

Cene za Gran Coupe serije 2 se začnejo pri 39.700 evrih (220), dizelski možnosti staneta 39.200 oziroma 41.250 evrov, medtem ko potentnejši M235 stane vsaj 57.550 evrov. Niti ne več tako daleč od M240i na kupejevski strani ponudbe, ki s šestvaljnikom in precej bolj BMW-jevsko pogonsko konfiguacijo povsem drugačna zver za zahtevnejše voznike. Če ste se pripravljeni odpovedati paru vrat. Kaj pa 330i z M Sport paketom?

BMW serije 2 Gran Coupe
Janoš Pečnik