Športni avto za dobrih 150 tisočakov? Parček, ki ga je od nedavnega (in malo manj nedavnega) mogoče kupiti pri nas, kupce postavi pred zanimivo izbiro: klasična, supermočna športna limuzina ali manj zmogljiv, a nič manj navdušujoč futuristični primerek, ki ponuja še veter v laseh.
Pri 157.500 evrih se začne cene BMW-ja M5, ki s svojimi 441 kilovati (oziroma okroglimi 600 ’konji’) zadovolji potrebe po surovi moči. Nova generacija ima seveda stalni štirikolesni pogon xDrive, ki pa ga je mogoče, če si voznik zaželi užitkov z ugasnjenim stabilnostnim sistemom, tudi ugasniti in ta M5 spremeniti v klasični, zadaj gnani sežigalnik za gume. In seveda: kljub temu M5 ostaja udobna potovalna limuzina za štiri potnike.
Dolgo pričakovani i8 Roadster je popolno nasprotje: le dva sedeža (tam, kjer sta pri kupeju zadnja, je tu prostor za električni zložljivo streho), precej manjše zmogljivosti (’le' 275 kilovatov), a tudi veter v laseh in izstopajoča, ekstrovertirana oblika. V i8 Roadsterju ne boste ostali prezrti, kljub manjši moči pa je občutek moči izza volana skoraj enak, ob tem avto navduši tudi z zvokom obeh motorjev. Ker ima i8 s prihodom Roadsterja večjo baterijo, boste le na elektriko naredili dobrih 40 kilometrov (uradno pa 53). Polnjenje traja tja do dve uri in pol.