Novo v Sloveniji: BMW serije 4 Gran Coupé in X4

BMW je v Sloveniji tudi uradno začel prodajati dva nova modela, za katera pravijo, da sta vsak zase nekaj posebnega.

5. 8. 2014

No, ne le zase, ampak tudi za ves avtomobilski trg – po besedah Nemcev namreč avtomobila predstavljata novost med avtomobilskimi razredi. Tako naj bi bil BMW serije 4 Gran Coupé prvi štirivratni kupe v razredu srednje velikih premium avtomobilov, X4 pa združuje kupejevsko eleganco z robustnimi modeli X. Če sta modela res tako posebna in nova, presodite sami.

BMW serije 4 Gran Coupé je tretja različica serije 4, ki naj bi bila že v osnovi daljša in širša od predhodne serije srednje velikih avtomobilov, torej serije 3. Gran Coupé je skoraj povsem enako velik kot osnovni Coupé, razlika je zgolj v višini strehe (+112 mm), zaradi česar je v notranjosti več prostora za glave potnikov zadaj. No, pravzaprav le dveh, saj je sedežna razporeditev označena s kombinacijo 4 + 1, iz katere pa se seveda da razbrati, da je vozilo namenjeno bolj kot ne le štirim osebam. Za 35 litrov več (skupno 480 litrov) je prtljažnega prostora, ki se ga lahko z zlaganjem naslonjal poveča na 1.300 litrov.

BMW serije 4 Gran Coupé bo na voljo s tremi bencinskimi in štirimi dizelskimi motorji, ob klasičnem pogonu na zadnji kolesi pa bo v kombinaciji z nekaterimi motorji na voljo tudi štirikolesni pogon xDrive. Najcenejši kupe s štirimi vrati bo različica 420i s 184 'konji', zanjo bo treba odšteti 41.200 evrov, prikrajšani pa ne bodo niti ljubitelji dizelskih motorjev, saj bo različica 418d s 143 'konji' prav tako stala 41.200 evrov.

BMW X4 je izpeljanka iz uveljavljenega modela X3, zgleduje pa se seveda po večjem in prestižnejšem modelu X6. Če smo pošteni, bi sicer težko rekli, da kakšnega podobnega avtomobila še nismo videli, res pa je, da je prav BMW-ju uspel veliki met z oblikovnim križancem med kupejem in mehkim terencem. Navsezadnje o tem pričajo tudi prodajne številke – od leta 2008 pa do danes se je za BMW X6 odločilo že več kot 250.000 kupcev, ob tem pa je seveda treba poudariti, da so ti avtomobili vse prej kot cenovno ugodni in dostopni. No, precej bolj dostopen bo model X4, ki bo ob serijskem štirikolesnem pogonu (edina izbira) na voljo s tremi bencinskimi in tremi dizelskimi motorji. Najcenejši bo dizelski model X4 xDrive20d s 190 'konji', za katerega bo treba odšteti 48.950 evrov, za vstopno bencinsko različico X4 xDrive20i s 184 'konji' pa 49.400 evrov.

c