Pri BMW-ju so se pri novem X3 odločili, da bodo ponudili le štirikolesno gnano različico. To je kar malo v nasprotju z dejstvom, da nekateri tekmeci v tem razredu prodajo večinoma različice na prednji pogon.
Kupcem BMW-jev očitno tistih nekaj tisočakov več ne predstavlja problema, saj za razliko od (večinoma cenejših! ) tekmecev BMW-jevi skoraj vedno kupijo štirikratštiri. Kako sistem deluje in s kakšnimi elektronskimi pomagali si pomaga, si preberite v Avto magazinu številka 24, ko smo na treh straneh natančneje opisali vse tehnične poslastice.
Mi se bomo raje osredotočili na dogajanje na domačem trgu. Naprodaj sta dve različici, X3 xDrive20d (1.995 cm3, štirivaljnik z neposrednim vbrizgom in skupnim vodom, 135 kW/184 KM) in X3 xDrive35i (2.979 cm3, šestvaljnik s turbopuhalom Twin-power, 225/306), zanju pa boste morali odšteti 42.700 oziroma 58.500 evrov.
V serijski opremi bosta imeli štiri varnostne blazine in dve stranski varnostni zavesi, dinamični nadzor stabilnosti (DSC), električni servovolan (prvič v modelu X! ), sistem nadzora pri spustih (HDC), samodejno klimatsko napravo, usnjen volanski obroč, gumb Start/Stop, radio s CD-predvajalnikom in 5 zvočniki . . , za določeno tehniko pa bo potrebno globje seči v žep. Izpostavili bomo nastavljivo podvozje (1.142 evrov), vzvratno kamero (od 436), parkirna tipala (810), tempomat s funkcijo zaviranja (498), prilagodljiv snop žarometov (446), navigacijski sistem Professional (2.440), prikazovalnik na vetrobranskem steklu (1.142) in še in še. (AM)
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj