BMW bo od konca novembra začel dobavo prvih primerkov novega večjega premijskega terenca X 5. Po 19 letih, odkar so pri BMW z X 5 predstavili sploh prvega terenca, je zdaj to že njihov četrti rod.
Pogojeno s sodobnim razvojem homologacijskih norm v Evropi je vsaj za zdaj pri nas na voljo v eni bencinski in dveh dizelskih motornih različicah, V8 v xDrive50i ali že najavljeni xDrive45e iPerformance (priključni hibrid s 394 'konji' (290 kW) ter 80-kilometrskim dosegom bosta najbrž na voljo pozneje).
V osnovni različici xDrive30d deluje zdaj trilitrski turbodizelski motor z 265 'konji', cena na slovenskem trgu pa je 77.500 evrov. Serijsko so vsi X 5 opremljeni z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, zelo bogata pa je tudi serijska oprema varnostnih in drugih pomočnikov, lahkih platišč, infozabavnega sistema ter celo do petletnega brezplačnega servisiranja avtomobila (omejitev do 100 tisoč prevoženih kilometrov).
Na seznamu dodatne opreme lahko kupec izbira najrazličnejše zanimivosti, svetovna novost pa sta spominski modul, ki omogoča priklic zadnjih nekaj deset metrov počasne vožnje (na primer ob iskanju parkirnega prostora), in možnost, da avtomobil pot zapelje potem še vzvratno.