Novo v Sloveniji: Chevrolet Trax

Če pri Chevroletu pravijo, da si od Traxa letos največ obetajo, jim moramo kljub gneči med majhnimi športno-terenskimi vozili kar verjeti. Trax se na trgu bori za kupce ne samo s sestrsko Oplovo Mokko, pač pa tudi s Peugeotom 2008 in Renaultom Capturjem. Njegove prednosti? Dobra opremljenost (že pri osnovni opremi), sodobni 1,4-litrski bencinski turbomotor in po želji tudi štirikolesni pogon.

2. 7. 2013

Z dolžino 4,2 metra ni ravno velikan, zato pa kupci takih 'terencev' najbolj hvalijo vsestranskost in visok položaj za volanom. Pri Traxu imajo možnost izbrati novi 1,4-litrski turbomotor (103 kW/140 KM), lahko pa na spisku obkljukajo starejša 1,6-litrski atmosferski motor s 115 'konji' ali 1,7-litrski turbodizel (96 kW/130 KM). Štirikolesni pogon si lahko omislite zgolj pri močnejšem bencinskem motorju in turbodizlu.

Opreme so štiri, LS, LS+, LT in LT+, že pri osnovni opremi za 15.240 evrov (z bencinskim motorjem in novim davkom) dobite šest varnostnih blazin, ESP, ročno klimatsko napravo, tempomat z omejevalnikom hitrosti, radio, sistem prostoročnega telefoniranja, za MyLink (interaktivni medijski sistem s kamero za vzvratno vožnjo) pa je treba pogledati vsaj k bolje založeni opremi LT. Za razvajene ponujajo tudi samodejni menjalnik.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri