Novo v Sloveniji: Citroën C-Élysée

9. 1. 2013
Deli

Dva meseca kasneje kot Peugeot 301 se je na slovenskem trgu pojavil še njegov bratranec Citroën C-Élysée.

 Tehnično sta si oba dokaj podobna, seveda pa vsak nosi drugo ime in znamko. Pri Citroënu poudarjajo, da bo novinec zadovoljil vse tiste, ki iščejo nekaj za pravo ceno, ob tem pa še sodoben, prostoren in trpežen avtomobil.

Tudi C-Élysée je štirivratna limuzina z običajnim prtljažnim pokrovom, že tako velik prtljažni prostor (506 litrov) pa je mogoče še povečati s prevrnitvijo naslonjal zadnje klopi. Avtomobil je dolg 4,43 metra in ima dokaj dolgo medosno razdaljo (2,65 m). Solidno vzmetenje zagotavlja sprejemljivo udobje med vožnjo, za varčno porabo goriva pa poskrbijo razmeroma majhni, a zmogljivi motorji. Na voljo sta dva bencinska in en turbodizelski. Bencinski 1,2-litrski trivaljnik VTi 72 (oznaka je izpeljana iz nazivne moči v 'konjih') ima normno povprečno porabo 5,2 litra na 100 kilometrov ter izpust CO2 119 gramov na kilometer. Močnejši VTi 115 je 1,6-litrski štirivaljnik, ki ima nekaj boljše zmogljivosti, a tudi večjo povprečno porabo – 6,4 l na 100 km oz. večje izpuste CO2 (148 g na km). Precej skromnejši glede normne porabe v različici za EU (4,l litra na 100 km in 108 g CO2 na km) pa je turbodizelski 1,6-litrski štirivaljnik z oznako HDi 92.

Citroën C-Élysée bo na voljo s tremi stopnjami opreme: Attraction, Seduction in Exclusive. Z osnovno opremo in motorjem VTi 72 je njegova cena 9.500 evrov, VTi 115 bo na voljo z opremo Seduction (za 11.600 evrov) ali opremo Exclusive (za 12.400 evrov), Attraction HDi 92 stane 11.800 evrov, z višjo ravnijo opreme pa 12.900 oziroma 13.800 evrov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja