Veliko prostora, pet ali sedem sedežev ter bencinski hibridni ali električni pogon za razmeroma uravnoteženo ceno.
Še povsem svežemu 3 se na slovenskem trgu zdaj pridružuje tudi novi Citroen C3 Aircross, ki je bil že v svoji prvi generaciji poememben steber prodaje med kompaktnimi križanci. malega avtomobila C3 Citroën predstavlja kompaktni SUV, C3 Aircross. Novinec je namenjen predvsem tistim, ki iščejo več prostora v potniški kabini in prtljažniku, hkrati pa išečjo avtomobil, ki ne bo preveč zajedel družinskega proračuna.
Slogovno je se novi C3 Aircross tako kotg njegov manjši brat odmaknil od okroglih karoserijskih potez in je bistveno bolj oglat, predvsem pa s 4,39 metra dolžine bistveno (12 centimetrov) daljši od predhodnika. Dolga medosna razdalja, ki meri 2,61 metra obeta prostorno notranjost, 20-centimetrska oddaljenost od tal pa napeljuje, da gre za pravega križanca.
Poleg 1,2-litrskega trivaljnega prisilno polnjenega bencinskega motorja s 73 kW/100 KM je najmlajši član Citroënove družine na voljo tudi kot blagi hibrid s 100 kW/136 KM in s popolnim električnim pogonom, pri katerem elektromotor zmore 83 kW (113 KM), napaja pa ga baterija s 44 kilovatnimi urami ali večja s 54 kilovatnimi urami. Z manjšo električni C3 Aircross lahko prevozi do 300, z močnejšo pa do 400 kilometrov, vendar bo zmogljivejša različica na voljo šele ob koncu leta.
Prostornost bi se lahko pisala tudi z veliko začetnico, na petih sedežih je precej prostora tudi za nekoliko višje potnike, več kot spodobna pa je tudi prostornina prtljažnika z osnovnimi 460 litri, ki z zlaganjem naslonjal zadnje klopi naraste na 1.600 litrov. Nekoliko drugače je, če je avtomobil v izvedbi s sedmimi sedeži, saj se prstor za prtljago občutno skrči, nekoliko manj je tudi prostra za potnike v drugi vrsti, ker je klop potisnjena za 6,5 centimetra bolj naprej, medtem ko je dostop do zadnjih dveh sedežev mogoč le z leve strani.
Voznikovo delovno mesto je digitalizirano, zaslon z merilniki je potisnjen daleč pod vetrobransko steklo, osredji zaslon je velik in dobro berljiv, volanski obroč majhen in nameščen razmeroma nizko. Novi Citroenov kompaktni križanec ponuja precejšnjo mero vozne spokojnosti, ki jo zagotavljata podvozje s posebnimi blažilniki s hidravličnim zapornim učinkom in udobni sedeži z debelejšim, a precej mehkejšim oblazinjenjem.
Cene so nastavljene tako, da je C3 Aircross med tekmeci vreden razmisleka, osnovni z bencinskim motorjem stane 18.490 evrov, hibridnis 6-stopenjskim samodejnim dvosklopčnim menjalnikom 23.550 in električni z odšteto državno subvencijo 17.990 evrov.