Novo v Sloveniji: Citroen C4 Cactus od maja za 13 tisočakov

9. 4. 2018 | Tomaž Porekar
Deli
Novo v Sloveniji: Citroen C4 Cactus od maja za 13 tisočakov

Slovenski Citroënovi trgovci bodo kmalu začeli prodajo prenovljenega C4 Cactusa. Ta bo od maja za to francosko znamko združeval dva dosedanja modela, tega, s katerim ohranja ime C4 Cactus, pa tudi običajnega C4. Slednjega, petvratno kombilimuzino, je namreč francoska centrala črtala iz svojega prodajnega programa in ga ne bo več prodajala.

C4 Cactus so zato tudi temeljito preuredili in ga opremili za boj v nižjem srednjem, torej 'Golfovem' ali 'Méganovem' razredu. Posledično je dobil kar precej malenkostnih sprememb zunanjosti, od maske, sprednjih ali zadnjih luči do najpomembnejše lepotne operacije, opustili so do zdaj samo za Cactusa značilne odbojne blazine na karoseriji, ki so jih pri Citroënu lepo po novofrancosko imenovali 'airbumps'. Namesto doslej precej vidnih so zdaj zaščite karoserije na pragovih, okoli blatnikov in spodnjem delu odbijačev, s čimer zagotavljajo tudi lepši in bolj estetski vtis. Opustili so tudi uporabne prtljažne letve na strehi avtomobila, tako da ta res ne kaže več svoje nenavadnosti, s katero se je uvrščal med manjše križance (kamor je zdaj Citroën uvrstil C3 Aircrossa).

Cactus je precej več prefinjenosti pridobil s prenovo notranjosti, umetni materiali armaturne plošče in sedežne prevleke izžarevajo dobro kakovost. Z dodatki, kot so sedeži advanced comfort (za doplačilo od 300 do 700 evrov, v povezavi s kakovostnejšimi sedežnimi prevlekami) ali vzmetenjem s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki (serijsko pri skoraj vseh izvedenkah), je postal C4 Cactus kandidat za enega od najudobnejših avtomobilov svojega razreda. Nova zadnja prema s tem dodatkom je tisto, kar naj bi Citroën v prihodnosti dodajal vsem svojim modelom.

Citroën C4 Cactus bo na voljo od 13.700 evrov naprej – za različico z osnovnim motorjem PureTech 82 in opremo Feel, ki bo na voljo le na začetku prodaje. Močnejši bencinski trivaljnik s turbopolnilnikom, petstopenjskim ročnim menjalnikom in 110 'konji' bo stal v različici Live 14.200 evrov, z bogatejšo opremo Feel 14.900 in Shine 16.500 evrov, osnovni 1,6-litrski turbodizelski Feel (BlueHDi 100) pa 15.700 evrov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja