Novo v Sloveniji: Citroën C4 Cactus

27. 8. 2014
Deli

Citroën je tudi v Sloveniji začel prodajati prav poseben model – C4 Cactus, za katerega Francozi pravijo, da bo odlična alternativa kompaktnim petvratnim limuzinam.

C4 Cactus je povsem nov avtomobil, ki ne nadomešča nobenega prejšnjega modela. Z njim želijo pri Citroënu za zmerno ceno ponuditi privlačno obliko, udobje in tehnologije za enostavno bivanje v osebnem avtomobilu.

Oblikovno je C4 Cactus sicer posebnež, a ga po drugi strani odlikujejo čiste in gladke linije, ki niso agresivne, so pa začinjene s posebnimi elementi. Jasno, najbolj izstopajo zračni dodatki Airbumps, ki so nameščeni na bokih in odbijačih. Na voljo so v štirih barvah (bela, siva, črna, rjava) poleg oblikovne popestritve pa seveda pripomorejo k večji zaščiti avtomobila, posledično pa k nižjim stroškom vzdrževanja. Narejeni so namreč iz posebnega in trpežnega materiala TPU (termoplastični uretan), ki ne potrebuje posebnega vzdrževanja in je precej bolj odporen kot običajna avtomobilska karoserija.

C4 Cactus je poseben tudi v notranjosti. Francozi zopet izpostavljajo povsem digitalni uporabniški vmesnik, kar pomeni (po vzoru že nekaterih Citroënov), da so vse funkcije (klima, radio, telefon, itd.) združene v eno enoto oziroma rokujemo z njimi prek osrednjega zaslona, ki je občutljiv na dotik. Izstopajo še volanski obroč, posebna prestavna ročica (oziroma gumbi) samodejnega menjalnika, pa tudi prednja sedeža, ki spominjata na klasično zofo, saj sta izjemno široka in tudi na sredini nista povsem predeljena, kar pomeni, da dajeta podobo klasične klopi. Svetovna novost je postavitev sovoznikove zračne blazine, ki ni več nameščena pred sovoznikom v armaturni plošči (tam je zdaj velik predal), ampak je spravljena pod stropom. In ko smo že v 'višavah', velja omeniti še panoramsko streho, ki se ponaša z visokozmogljivo toplotno zaščito, ki v potniški prostor prepušča svetlobo, vročine pa ne.

Citroën C4 Cactus bo na voljo s petimi ravnmi opreme in štirimi motorji, ob petstopenjskem ročnem menjalniku bo na voljo tudi samodejni oziroma robotiziran s petimi ali šestimi prestavami. Najcenejša izbira je C4 Cactus z bencinskim motorjem z oznako PureTech 82 BVM, ki stane 13.900 evrov, dizelski vstopni model je e-HDi 92, za katerega pa je potrebnih 16.800 evrov. Slovenski zastopnik si želi, da bi se za Citroënovega posebneža C4 Cactus v Sloveniji letos odločilo vsaj 130 kupcev, medtem ko si za prihodnje leto želijo prodajno številko zaokrožiti na 500.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel