Novi največji Citroenov križanec povzema precej podrobnosti konceptnega avtomobila z lanskega avtomobilskega salona v Parizu
Novi C5 Aircross pri Citroenu prevzema vlogo največjega hišnega avtomobila, z njim pa francoska znamka tudi zaokrožuje pomladitev modelne palete. Pri oblikovanju 4,65 metra dolgega novinca so stilsiti povzeli kar precejšen del elementov, ki jih je nakazovsl že konceptni model z lanskega avtomobilskega salona v Parizu.
Oblikovalci so se nekoliko poigravali z ostrimi robovi in mehkobnimi površinami, na sprednjem delu je nov logotip znamke in ga uokvirja nov svetlobni podpis. Na zadnjem delu so markantne luči, kakršne so bile prikazane na konceptnem avtomobilu, nagnjena strešna linija izboljša aerodinamiko in hkrati poveča doseg, ne da bi pri tem ogrozila prostor na zadnji klopi.
V primerjavi s predhodnikom je novi C5 Aircross v dolžino zrasel za 15 centimetrov. Tudi notranja arhitektura ima povsem novo postavitev prenovljena in zaradi velike medosne razdalje (2,8 metra) ponuja znatno več prostora za noge, zlasti zadaj. Voznik je obrnjen proti dobro organizirani instrumentni plošči, ki jo v najvišjem paketu opreme Max dopolnjuje zelo natančen projekcijski zaslon.
Na sredini armaturne plošče je dobil prostor največji zaslon na dotik (13 palcev), ki prikazuje informacije, kot so ura, zunanja temperatura in stanje baterije. Tukaj so dostopne tudi navigacija in različne nastavitve komunikacijskega sistema. Tudi za nastavitev klimatske naprave ima voznik na voljo mehanska stikala.
Osnovni model ima blagi hibridni pogon, ki zagotavljadoseg 900 kilometrov. Kombinacija prenovljenega 1,2-litrskega trivaljnega motorja s 100 kW(136 KM) in 9 kW (12 KM), ki jih prispeva elektromotor, pospeši osnovni C5 Aircross do največje hitrosti 201 km/h in doseže kombinirano porabo goriva 5,4 litra na 100 km.
Drugaa možnost je priključni hibrid, ki lahko samo na elektriko prevozi približno 80 kilometrov in je namenjen zadovoljevanju tedenskih potreb po mobilnosti. Štirivaljni turbomotor (1,6 litra, 110/150 KM= kW) je kombiniran z elektromotorjem z močjo 92 kW (125 KM), kar ustvari sistemsko moč 143 kW 195 KM se prenaša prek diskretno delujočega sedemstopenjskega samodejnega menjalnika.
Pri pogonu na elektriko sta na voljo dve različici, pri osnovni v kombinaciji delujeta elektromotor z močjo z močjo 157 kW (213 KM) in baterija s kapaciteto 73 kWh, ki zagotavlja doseg do 520 kilometrov. Najzmogljivejši model uporablja elektromotor z močjo 170 kW (230 KM), ki naj bi zaradi baterije s kapaciteto 97 kWh ponujal doseg 680 kilometrov.
Cene za Citroenovega novinca se na slovenskem trgu začnejo pri 27.490 evrih.



