Novo v Sloveniji: Citroën DS3 Cabrio

27. 3. 2013
Deli

Ko je Citroën predstavil namero o ustanovitvi nove, ločene in prestižnejše serije vozil DS, so se nekateri zmrdovali, drugi skomigali z rameni.

Zdaj, po dobrih 30 mesecih prodaje, je jasno, da z njo Citroën ni brcnil v temo. Še več, za vozila iz serije DS se je do zdaj odločilo že več kot 300.000 kupcev. Številka trenutno predstavlja kar 10 odstotkov celotne svetovne Citroënove prodaje, gledano samo skozi evropske številke pa je odstotek še višji (18 %). Za DS3, ki se tudi najdlje prodaja, se je že odločilo 200.000 kupcev, za drugega po vrsti, DS4, 65.000 in za predzadnjega člana, DS5, 35.000 kupcev. Kot zadnjega je Citroën seriji DS pridružil posebneža, DS3 Cabria. Zakaj posebneža? DS3 Cabrio ni običajen kabriolet, lahko bi rekli, da je običajen avtomobil (beri DS3) z velikim strešnim oknom oziroma platnenim pokrivalom. Pomična streha je sestavljena iz 180 sestavnih delov, platno, ki je lahko v treh različnih barvah (ob črni še v modri in potiskana z monogramom DS), se odpre v 16 sekundah po celotni površini strehe do zadnje šipe (do hitrosti 120 km/h), ali če hočete, v popolnosti do zadnjih prtljažnih vrat. Nekaj podobnega je ponujal Pluriel, le da se pri DS3 Cabriu ne da odstraniti bočnih (strešnih) lokov, skoraj enak sistem pa že ponuja tudi Fiat 500 Cabrio. S tem so pri Citroënu tudi pri kabrioletu ohranili vse pozitivne lastnosti običajnega DS3 in dodali zgolj veter v lase. DS3 Cabrio bo prav tako na voljo v številnih barvnih kombinacijah, od serijskih do individualnih, z različnimi motorji in tremi stopnjami opreme. Našteti vse je nemogoče, samo pri osnovnem DS3 je različnih kombinacij baje več kot milijon!

Citroën DS3 Cabrio bo na voljo s tremi bencinskimi motorji in enim dizelskim. Za vstopni model z 1,2-litrskim bencinskim motorjem (VTi 82) z osnovno opremo (Chic) bo treba odšteti 16.400 evrov, za najmočnejši 1.6 THP 155 s tretjim in najbogatejšim paketom opreme (Sport Chic) pa 21.580 evrov. Dizelska različica 1.6 e-HDi 90, ki je že serijsko opremljena s sistemom Start/Stop, je na voljo le z drugim in tretjim paketom opreme (So Chic in Sport Chic), zato je osnovna cena višja, potrebnih pa bo vsaj 20.600 evrov. Vseeno pri Citroënu Slovenija upajo, da se bo letos pri nas zanj odločilo vsaj 20 kupcev.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol