Novo v Sloveniji – Citroen Jumpy in Spacetourer ter Peugeot Expert in Traveler

Plod medsebojnega sodelovanja znamk Peugeot, Citroen in Toyota smo lahko prvič uzrli na ženevskem avtomobilskem salonu, zdaj pa je francoski del te zgodbe na voljo tudi kupcem v Sloveniji.

Novo v Sloveniji – Citroen Jumpy in Spacetourer ter Peugeot Expert in Traveler (foto: PSA) PSA
29. 10. 2016

Medtem ko poimenovanje gospodarskih modelov ostaja nespremenjeno, sta različici Spacetourer in Traveler namenjeni zamenjavi modelov C8 ter 807. Pri obeh znamkah zagotavljajo, da imajo glede na dobro prodajo omenjenih dveh modelov iz preteklosti dobro bazo interesentov za nova modela, saj naj bi bila novinca odlično nadomestilo za predhodnika.

Obe znamki ponujata vozilo v treh različnih izvedenkah glede na dolžino. Najmanjša, kompaktna različica naj bi nagovarjala družine in bi bila odlična zamenjava za enoprostorce. Čeprav je ta z dolžino 4.606 milimetrov celo nekaj krajša od modelov 807 in C8, pa naj bi tovrstna zasnova ponujala precej prednosti v smislu udobja in izkoriščenosti prostora. Namreč, tako Spacetourer kot Traveler v tretji vrsti zagotavljata enakovredno sedenje tistemu v drugi, hkrati z višjim sedenjem pa omogočata vozniku boljši pregled nad cesto. Za prevoz bolj petičnih potnikov oba ponujata različico z le dvema sedežema v drugi in tretji vrsti, poudariti pa velja, da sta tudi bogata opremljenost in založenost z opremo temu primerno naravnani.

Tudi v tistih bolj 'ljudskih' različicah bo na voljo nekaj uporabnih 'sladkorčkov', kot so sistem za prostoročno odpiranje bočnih drsnih vrat, projekcijski zaslon, aktivni tempomat, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, ne velja pa pozabiti, da sta obe znamki na preizkusnih trkih Euro NCAP dosegli pet zvezdic.

Moč motorjev, ki bodo zadolženi za premik Jumpyja, Spacetourerja, Experta in Travelerja, se bo gibala od 70 do 133 kilovatov. Vsi so seveda turbodizelski, v nekaterih kombinacijah pa je na voljo tako robotiziran kot tudi samodejni menjalnik. Možnih izvedenk je ogromno, omenimo naj le, da se vse skupaj začne nekje pri dvajsetih tisočakih, konča pa pri 43.500 evrih, kolikor bo treba odšteti za najdaljšo, najmočnejšo in najbolje opremljeno potniško različico.