Prenovljeni Duster so komaj dobro predstavili na mednarodni sceni, pa je že zapeljal tudi na slovenske ceste.
Slovenski zastopnik upa, da bo z novincem svoje prodajne številke vsaj podvojil, če ne dosegel še kaj več. K temu bo v prvi meri pripomogla povsem nova zunanjost novega Dusterja, mnogi pa bodo zagotovo cenili tudi novo notranjost. Ta ni zgolj oblikovno nova, ampak prinaša tudi številne novosti, vključno s sistemom MediaNav Evolution, ki po besedeah tistih, ki so ga že preskusili, deluje celo bolje od Renaultovega R-Linka. Vozniku bodo v pomoč končno tudi nekateri asistenčni sistemi. Duster z njimi seveda ne pretirava, tudi zato ne, da ohranja svojo ekonomično ceno. Vseeno pa bo mogoče izbrati opozorilo za vozila v mrtvem kotu, sistem za samodejni vklop luči, ter sistema za pomoč pri vožnji navzdol in speljevanju navzgor ter nenazadnje tudi sistem štirih kamer, ki pomagajo pri parkiranju in predvsem pri terenski vožnji.
Zastopnik pravi, da novi Duster v primerjavi s predhodnikom sploh ni dražji, tu pa gre iskati tudi razlog uspešne Daicine prodaje po vsej Evropi in še kje.
V Sloveniji bo za osnovni Duster z 1,6-litrskim bencinskim motorjem (115 'konj') potrebnih 12.990 evrov, za dizelsko različico 1.5 dCi (90 'konj') pa tisočaka več. Za štirikolesni pogon bo pri osnovnem bencinskem motorju potrebno doplačati 2.000 evrov, pri dizelskem pa tri, a bo za 20 'konj' močnejši tudi motor.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"