Zgodovina znamke DS je zanimiva: leta 1955 so na pariškem salonu predstavili DS19, nato pa z avantgardnimi modeli razveseljevali predvsem tiste, ki so avtomobile nenavadnih oblik gledali bolj čustveno. Potem so znamko očitno pozabili nekje globoko v predalu, saj so jo šele leta 2010 ponovno obudili z modelom DS 3. In prav DS 3 zagotavlja kar petdeset odstotkov vse prodaje znamke na evropskem trgu, čeprav tisti, ki hočejo bogatejšo opremo in izdatnejše udobje v večjem avtomobilu obkljukajo raje DS 4 in DS 5.
Pred kratkim osveženi DS 3 ponujajo z dvema opremama (Chic PureTech in So Chic PureTech), štirimi bencinskimi motorji (82, 110 in 130 in 208 'konjev') in dvema turbodizloma (100 in 120 'konjev') po ceni od 15.770 evrov. Nekaj sveže krvi je v družino prinesel DS 4 Crossback, ki ima za 30 milimetrov višje podvozje, velika črna platišča (serijsko 16 in 17 palcev, doplačilno 18 in 19 palcev), dodatne okrasne elemente (okrog blatnikov, spojlerji, strešne prtljažne sani) in za ta avtomobil posebej prilagojeno funkcijo Intelligent Traction Control. Za različico CrossBack Chic BlueHDi 120 S&S BVM6 boste morali odšteti 27.970 evrov, za zmogljivejši CrossBack So Chic BlueHDi 180 S&S EAT6 pa 31.570 evrov. Za modelom DS 5 sedaj še novi DS 4 dobiva prenovljeni prednji del avtomobila, 'klasični' DS 4 pa si lahko omislite od 21.990 do 30.270 evrov. Največji DS 5, ki so ga lahko zaželite kot bencinsko različico (34.240-34.840 evrov), turbodizelsko različico (30.000-37.740 evrov) ali celo kot hibrida v povezavi s turbodizelsko tehnologijo (43.490 evrov), je poleg francoskemu predsedniku namenjen predvsem poslovnežem. Od predstavitve so opravili več sprememb na podvozju, zato skupaj z bogato opremo zagotavlja tipični občutek v vožnji avtomobilov DS.
Čeprav je prodaja v Sloveniji skromna, letos recimo načrtujejo v naših krajih predati ključe zgolj 50 kupcem, so želje večje, saj bi slovenski zastopnik v petih letih rad vsako leto razveseljeval vsaj 200 voznikov.