Novo v Sloveniji: električna Hyundai Kona

18. 10. 2018
Deli

Hyundaijev drugi poskus (za električnim Ioniqom) pri električnih vozilih je zapeljal na slovenske ceste – s skoraj 500 kilometri in odlično ceno.

Nova električna Kona bo na voljo v dveh pogonskih različicah: šibkejša ima elektromotor s 100 kilovati, baterijo s kapaciteto tik pod 40 kilovatnih ur in dosegom 300 kilometrov. Zmogljivejša (ta bo na voljo ob začetku prodaje, šibkejša pa bo sledila s krajšim zamikom) ima elektromotor s 150 kilovati, baterijo s 64 kWh in dosegom skoraj 500 kilometrov. Po domače: povprečen slovenski voznik, ki na dan naredi okoli 50 kilometrov, bi jo polnil enkrat na teden in imel še veliko rezerve. Vgrajeni polnilec za domače polnjenje in javne polnilne postaje z izmeničnim tokom zmore 7,2 kilovata moči, na hitrih polnilnih postaja pa se lahko električna Kona polni z do 100 kilovati.

Kot smo vajeni že od električnega Ioniqa, so poskrbeli tudi za zelo ugodne cene. Osnovna šibkejša Kona z opremo Style (ki pa ji manjka nekaj asistenčnih sistemov, predvsem pogrešamo aktivni tempomat in senzor za mrtve kote ter povezljivost s pametnim mobilnikom prek sistemov Apple CarPlay in Android Auto) bo stala manj kot 35 tisočakov, kar po odšteti subvenciji Eko sklada za električne avtomobile v višini 7.500 evrov pomeni končno ceno pod 28 tisočaki.

Kdor bo hotel dobro opremljeno Kono, bo posegel po opremi Premium in ji dodal doplačila za boljši infozabavni sistem in radarski tempomat. Takšna Kona s šibkejšim motorjem in baterijo stane slabih 38, z močnejšim pa dobrih 42 tisočakov, kar ob odšteti subvenciji še vedno pomeni cene okoli 30 oziroma 35 tisočakov, kar je glede na zmogljivosti in velikost avtomobila nedvomno zelo ugodno.