Novo v Sloveniji: električni Renaulti Z.E.

Tudi za slovenski trg bodo kmalu na voljo električni modeli znamke Renault. A kdaj to bo, ni odvisno od prodajalca, pač pa od državnega Eko sklada, ki mora za letos še dati zeleno luč za subvencije ob nakupu avtomobilov brez izpusta CO2.

18. 3. 2015

Izbira Renaultov Z. E. (Zero Emission – brez izpustov) je pestra, ponujajo pa že uveljavljene modele Zoe, Kangoo in Twizy. Na predstavitvi novosti je generalni direktor Renault Nissan Adriatic Eric Bernard poudaril, da je to njihova letošnja najpomembnejša predstavitev (pričakujemo lahko vsaj še dve novosti, Espaca in Kadjarja, mogoče celo Mégana). Pri prodaji izdelkov Renault Z.E. se bodo lahko oprli na dveletne Renaultove izkušnje po nekaterih drugih evropskih trgih. Renaultovci poudarjajo, da so geografske in dnevne migracijske okoliščine v Sloveniji zelo primerne za večjo razširjenost električnih avtomobilov, a bo najprej v prvi vrsti treba uporabnikom in bodočim kupcem predstaviti vse prednosti električnih avtomobilov. Po njihovih izkušnjah ni več poti nazaj za tiste, ki električni pogon v avtomobilih že uporabljajo.

Renaultov tržni pristop je drugačen kot pri tekmecih. Prodajajo namreč avtomobile brez baterij, slednje pa morajo lastniki vzeti v zakup (lizing). Prodajni program Renault Z.E. bo na voljo pri trgovcih, ki bodo posebej izurjeni in opremljeni za prodajo. Kupci bodo pri njih uredili ves nakup, torej nasvete glede izbire avtomobila in najem baterije, predloge rešitve načina polnjenja akumulatorjev, ureditev financiranja ter pomoč pri vlogi za subvencijo. Kupcem bo na voljo pet trgovcev, v Ljubljani kar dva, AH Malgaj in AH Real, v Lescah ASP, v Celju Avtotehnika in v Murski Soboti Avto Škafar.

Znane so tudi cene, pri Renaultu pa jih navajajo že z vračunano subvencijo (kot je bila lani). Tako bo osnovni Zoe Life stal z odšteto subvencijo 15.490 evrov (subvencija je bila lani 5.000 evrov), najem baterije pa znaša od 79 evrov mesečno, gospodarski Kangoo bo namenjen podjetniškim kupcem (zato so cene brez DDV), za osnovnega (krajša karoserija, zgolj dva sedeža) znaša 12.050 evrov (subvencija je bila lani 3.000 evrov), najem baterije 73,00 evrov. Twizy v različici 45 (nižja dovoljena hitrost) bo stal 4.490 evrov, Twizy 80 pa 4.990 evrov (subvencija je bila lani 2.000 oziroma 3.000 evrov), mesečni najem baterije pa je 50 evrov.

Renaultovci so še povedali, da naj bi po zagotovilih državnih organov Eko sklad že v kratkem določil način podeljevanja subvencij za električne avtomobile. Tedaj bo tudi stekla prodaja.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri