Novo v Sloveniji: Evolucija Punta

Priljubljeni Fiat je dobil naslednika, navzven prepoznavnega po Fiatovem logotipu na zadnjih vratih, ki je po novem tudi stikalo za odpiranje zadnjih vrat (ne odpira se več samo iz kabine), novih zadnjih svetilih LED ter sprednjih lučeh z integriranimi dnevnimi lučmi in drugačno masko, še več sprememb pa je v notranjosti.

12. 3. 2010

Material na armaturni plošči je mehkejši, barve so živahnejše, merilniki modernejši, sedeži udobnejši ali pa bolj športni. Na splošno je občutek v notranjosti prestižnejši, še zlasti če je na armaturni plošči pred sovoznikom barvna ambientalna lučka (serijsko pri opremah Emotion in Sport, doplačljivo pri Fun in Dynamic).

Vsi modeli imajo serijsko vgrajeno kolensko varnostno blazino in po želji meglenke, ki svetijo v ovinek. Na armaturni plošči je lahko vgrajen nastavek za navigacijsko napravo TomTom, ki ob priklopu na zaslon prikliče tudi podatke s potovalnega računalnika in mobilnega telefona.

Najpomembnejša novost sta dva bencinska motorja Multiair (1.4 Multiair s 105 'konji in 1.4 Turbo Multiair s 30 'konji' več) z elektro-hidravličnim krmiljenjem sesalnih ventilov, ki v primerjavi s predhodnimi motorji zmoreta 10 odstotkov več moči, 15 odstotkov več navora v nižjih vrtljajih in se pohvalita z za desetino manjšimi izpusti ter porabo goriva.

Cenik bencinskih Punto Evov se začne pri 8.790 evrih za trivratno različico z 1, 2-litrskim osemventilcem in konča z 16.110 evri, kolikor stane petvratna različica z 1, 4-litrskim turbinskim motorjem Multiair in opremo Sport. Dizli? Od 10.720 (1.3 Multijet 75 16V) do 16.490 evrov za 1.3 Multijet 16V S&S 95 Emotion. (MH)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri