Novo v Sloveniji: Fiat 500L Living

Pri Fiatu nadaljujejo širjenje družine 500. Različicama L in Trekking se je kot zadnja pridružila še Living.

13. 12. 2013

Ta prinaša 20-centimetrski prirastek na zadnjem delu vozila (s čimer je Fiat 500L postal eno izmed najbolj kompaktnih in uporabnih vozil v razredu MPV) ter seveda dodatna sedeža v tretji vrsti.

Living je zasnovan na enaki platformi kot omenjena brata, z dodatnimi 20 centimetri pa ponuja predvsem več prostora zadaj in v prtljažniku. V osnovni različici 500L Living nastopa s petimi sedeži (zadnja dva sta na voljo za doplačilo) in ponuja 599 litrov prtljažnega prostora. Pri tem je pomična zadnja klop postavljena v standardni položaj; če jo pomaknemo naprej, se prtljažnik poveča na 638 litrov, če jo pomaknemo nazaj in tako omogočimo več prostora potnikom na njej, pa se prtljažni prostor zmanjša na 560 litrov. A prtljažnik ni le velik, temveč je lahko tudi dolg, saj lahko v 500L Living zložimo tudi prednje naslonjalo na sopotnikovem sedežu in tako prevažamo kar 2,6 metra dolge predmete.

500L Living nastopa z dvema paketoma opreme, Pop Star in Lounge, pri čemer lahko zadnjo še izboljšate z dodatnim paketom Loft. Ta serijsko odlično opremljenost ozaljša še z usnjeno notranjostjo, kamero za pomoč pri vzvratni vožnji in multimedijskim sistemom z bluetoothom, petpalčnim zaslonom občutljivim za dotik in digitalnim radijskim sprejemom DAB+. Med posebnostmi dodatne opreme velja izpostaviti popolnoma pravi kavni aparat, ljubiteljem dobre glasbe pa je namenjen avdiosistem Beats by dr. Dre.

500L Living je na voljo v osmih barvah in 11 dvobarvnih kombinacijah s črno ali belo streho. Če k temu prištejemo še dve različni oblazinjenji za vsako raven opreme in vse druge mogoče prilagoditve, je izbira 'omejena' na kar 282 različnih kombinacij.

Teh je precej tudi med motorji. Na voljo sta dva turbobencinska, 0,9- in 1,4-litrski (105 in 120 'konj'), ter trije turbodizelski: že znani 1.3 Multijet (84 'konj'), ki je lahko opremljen tudi s petstopenjskim robotiziranim menjalnikom, in novi 1,6-litrski Multijet s 105 ali 120 'konji'. Vstopni model (0.9 TwinAir Turbo in oprema Pop Star) stane 17.060 evrov, dizelska različica (1.3 Multijet II 16v) pa 18.080 evrov, pri čemer so prav vsi modeli ob lansiranju na voljo s popustom v višini 2.000 evrov.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri