Novo v Sloveniji: Fiat 500L

Čeprav je ime avtomobila do zadnje črke enako oznaki manjšega brata, je Fiat 500L popolnoma na novo zasnovan avtomobil. V nasprotju z navadnim 'Cinquecentom' je bilo pri različici L glavno vodilo ustvariti čim več prostora za potnike.

29. 11. 2012

Potem ko so v začetku julija v Kragujevcu zagnali proizvodnjo, je Fiata 500L zdaj mogoče kupiti tudi pri nas. Za zdaj je na voljo s tremi motorji, dva sta bencinska: 1.4 16v in dvovaljni 0.9 TwinAir Turbo, ki so ga nadgradili in zdaj iz sebe iztisne 77 kW. Seveda je tu še turbodizelski 1.3 Multijet, prihodnje leto pa floto obogatijo še z močnejšim bencinskim in dizelskim motorjem ter motorjem s sistemom za delovanje na utekočinjeni naftni plin LPG.

Ponujajo štiri stopnje opreme; v osnovni so med drugim stabilizacijski ESP, šest varnostnih blazin in petletna garancija. Vmesna dva sta cenovno izenačena, prilagojena pa sta dvema različnima značajema kupcev: eden se z opremo baha navzven, medtem ko drugi skrbi za boljše počutje v notranjosti. Seznam opreme za doplačilo je raznolik in svojevrsten. Tako si je za dodatnih 260 evrov mogoče omisliti tudi kavni aparat, posebej prirejen za vgradnjo v Fiata 500L.

Še cene: najcenejši 500L z bencinskim motorjem 1.4 in opremo Pop stane 14.990 evrov, medtem ko je za najdražjo različico 1.3 Multijet Lounge treba odšteti 18.990 evrov. Prav pri vseh različicah pa zastopnik ponuja popust v vrednosti 2.000 evrov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri