Potem ko so prenovljenega Jeepa Renegada začeli januarja prodajati na slovenskem trgu, je le kakšen teden za njim na trg prispel njegov 'bratranec, Fiat 500X.
Skupaj z najpomembnejšo novostjo, novimi motorji, so seveda v Torinu poskrbeli tudi za osvežitev videza tega mestnega terenca/križanca, ki ga je Fiat začel prodajati leta 2016. Od takrat je na evropskih trgih pridobil kar uspešen sprejem in se uvrstil med peterico najbolje prodajanih v razredu. Pomemben del prenove je tudi videz, oblikovalci so se potrudili, da je ta svež – k čemur največ prispeva prenovljena svetlobna oprema. Že zgolj z dnevnimi lučmi v tehniki LED je dobil še boljšo razpoznavnost, saj svetloba teh luči poskuša ponazoriti zaščitni znak 500. Tudi sicer je zdaj celotna svetlobna oprema (z žarometi vred) v enaki tehnologiji (LED).
Motorja sta dva bencinska, manjši z le tremi valji in litrsko prostornino, a zaradi turbo tehnologije ima dobre zmogljivosti, začenši z močjo 120 'konj'. Ta na sprednja kolesa moč prenaša prek običajnega ročnega menjalnika, štirivaljnik s 151 'konji' pa je opremljen s samodejnim (dvosklopčnim) menjalnikom. Turbodizel je zgolj eden, s 120 'konji', ter izbiro obeh menjalnikov.
Podobno pestra je tudi možnost izbire opreme. Pri Fiatu so pripravili tri izhodiščne, poimenovali so jih Urban, City Cross in Cross. Na voljo je res pestra ponudba, serijsko pa imajo vsi že infozabavni sistem Uconnect nove generacije, sedempalčni sredinski HD-zaslon (v bolje opremljenih različicah), povezljivost pametnih telefonov (zrcaljenje CarPlay in Android Auto), opozorilnik za zapuščanje voznega pasu, kamero za prepoznavanje prometnih znakov, 'citybrake' (samodejno zaviranje v sili).
Osnovni različici z opremo Urban (oba 120-konjska motorja, torej turbobencinski in turbodizelski) sta na voljo za 17.590 ali 18.590 evrov. Različice z oznakama City Cross in Cross bodo prodajali z dva tisoč evrov popusta, cene z vračunanim popustom pa znašajo: 500X 1.0 T3 SGE 120 City Cross – 19.490 evrov, 500X T3 1.0 SGE Cross 20.690 evrov, doplačilo za močnejši motor s samodejnim menjalnikom je v obeh primerih 1.500 evrov.
500X s štirikolesnim pogonom prihaja na slovenski trg čez mesec ali dva, cene zanj še niso znane.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji