Novo v Sloveniji: Fiat Freemont

3. 4. 2012
Deli

Fiat Freemont, za katerega pravijo, da je zmes treh vrst družinskih avtomobilov (cestni terenec, kombi in luksuzni kombi), je na naš trg prišel v popolni postavi: z vsemi motorji, z obema menjalnikoma, z obema pogonoma in s tremi paketi opreme.

Na voljo sta torej dva motorja, turbodizel 2.0 Multijet (v dveh različicah največje moči) in bencinski 3.6 V6, dva menjalnika (ročni in samodejni, oba s šestimi prestavami) ter prednji in 4-kolesni pogon.

Upoštevaje še tri pakete opreme to predstavlja 11 kombinacij s cenami od 26.130 za Freemont 2.0 Multijet 16v 140 do 33.450 evrov za 2.0 Multijet 16v 170 AWD Lounge. Dvokolesni pogon je na voljo le z ročnim, 4-kolesni le s samodejnim menjalnikom, 4-kolesni pogon pa je na voljo le z zmogljivejšim turbodizlom (170) in z bencinskim V6.

Razlika od različice Multijet 140 do Multijet 170 je okrog 700 evrov (odvisno od paketa opreme), od 170 do 170 AWD pa okoli 600 evrov. Najcenejši V6 stane 30.300 evrov z opremo Urban.

Že osnovni paket (brez oznake) ima med drugim 7 sedežev (5-sedežni ni na voljo), popoln paket ESP, 6 varnostnih blazin (in 5 zvezdic na Euro NCAP), tempomat, (mali) zaslon na dotik, stikala na volanskem obroču, vhod USB, pametni ključ, strešne nosilce in preprosto prilagodljivo notranjost.

Paket Urban med drugim doda dodatno zatemnitev zadnjih šip, tipala za parkiranje zadaj, preklopni sovoznikov sedež, usnje za volanski obroč in prestavnmo ročico, Bluetooth in velik barvni osrednji zaslon. Navigacija, Alpine zvočniški sistem, usnje na sedežih z ogrevanjem prednjih dveh, kamera za vzvratno vožnjo in reža za kartico SD so domena najbogatejšega paketa Lounge. Prestop med paketi je vreden okoli 1.000 evrov.

Zaradi odlične prilagodljivosti, dobre opremljenosti, živahnih motorjev, visokega sedenja, 90-stopinjskega odpiranja zadnjih bočnih vrat ter do 1,5 kubičnega metra velikega prtljažnika je Freemont avtomobil brez tehnično neposrednega tekmeca in zanimiv družinski avtomobil, ki naj bi pri nas našel kakih 70 kupcev vsako leto. (VK)

Foto: VK

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja