Novo v Sloveniji: Fiat Tipo

Kot prva letošnja Fiatova novost je zdaj pri nas naprodaj limuzinska različica Fiata Tipa.

Novo v Sloveniji: Fiat Tipo (foto: Tomaž Porekar; Fiat) Tomaž Porekar; Fiat
24. 3. 2016

S preusmeritvijo podjetniškega delovanja celotne skupine Fiat Chrysler Automobiles je namreč znamka Fiat dobila novo usmeritev. Fiat zdaj ponuja modele združene pod skupno oznako 500, pri katerih naj bi šlo za izdelke, namenjene kupcem s posebnim okusom, ob tem pa nastaja tudi druga veja modelov, kjer bodo avtomobili namenjeni kupcem, ki iščejo več za manj denarja. Takšno zasnovo naj bi ubrali tudi pri Tipu, nasledniku že pred časom opuščene Brave, torej modela nižjega srednjega razreda. Fiat je s spremenjenim imenom posegel v svojo minulo zakladnico imen, saj je ime Tipo že uporabljal kot modelsko oznako konec osemdesetih in v devetdesetih letih prejšnjega stoletja. Tedaj so izdelali in prodali slaba dva milijona primerkov.

Novi Tipo je zasnovan kot družina modelov, v Ženevi so ob limuzinski različici pokazali še petvratno in karavansko karoserijsko različico. Na slovenskem trgu bo v začetku na voljo le limuzina s primerno velikim potniškim delom in razmeroma prostornim prtljažnikom (520 litrov), ki je tudi povečljiv, s preklopnimi naslonjali zadnjih sedežev.

Tipo bo pri nas na voljo s tremi paketi opreme (Pop, Easy in Lounge) ter tudi s tremi različnimi motorji, dvema turbodizloma in 1,4-litrskim bencinskim (95 'konj'). Ta v osnovni izvedenki Pop (s popustom) stane 11.990 evrov. Pop 1,3 Multijet 16V (95 'konj') je dva tisočaka dražji, za 1,6-litrski turbodizel (Multijet 16V, 120 'konj') pa je v osnovni različici treba primakniti še tisočaka več. (TP)