Fordov kompaktni enoprostorec B-Max je že zapeljal na slovenske ceste.
Drsna druga bočna vrata, B stebriček, ki se ga na pogled ni, a se v resnici (seveda varnosti na ljubo) skriva v robovih prednjih in zadnjih vrat ter seveda nezgrešljivo Fordova oblika bodo poskrbeli, da ne bo ostal prezrt. Na voljo je z štirimi bencinskimi motorji - 1,4 Duratec s 66 kW oziroma 90 'konji', 100 in 120-'konjsko različico litrskega EcoBoosta (ki ga odlikujeta visok navor in nizka poraba) ter 105-konjski atmosferski štirivaljnik s 105 konji in dvosklopčnim menjalnikom. Če želite dizla (a to ob 1.0 EcoBoostu niti ni potrebno), sta tu 1,5 in 1,6-litrska turbodizla s 75 oziroma 95 'konji'.
Cene? Od 12,990 (akcijska cena ob začetku prodaje) za 1,4 Duratec Trend (ki pa že ima vso potrebno varnostno opremo razen Bluetootha) do dobrih 16 tisočakov za bencinca s Powershift menjalnikom in opremo Titanium.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj