Na že doslej dobro preskrbljenem delu trga večjih križancev in terencev se je pojavil še dodaten zanimiv avtomobil, Ford Edge. Evropski Ford ga je najavljal že kar dolgo, po več kot dvoletnem čakanju pa je zdaj našel tudi poti na slovenski trg.
S tem Ford tudi v Sloveniji zaokroža svojo ponudbo navzgor. Edge je pravzaprav tudi Fordov najdražji, saj ga bodo ponujali le z zelo bogato opremo Titanium ter dvolitrskim turbodizelskim motorjem. Tisti z7 ročnim menjalnikom bo imel 180 'konjskih moči', močnejši biturbo (210 'konjev') pa bo s štirikolesnim pogonom povezan s šeststopenjskim samodejnim (dvosklopčnim) menjalnikom. Edge je tudi prvi Ford s prilagodljivim volanskim mehanizmom (ki omogoča za 30 do 40 odstotkov manjši napor pri vrtenju volana. V Edgu Titanium ali še bolje opremljenem Sport pa je kar precej elektronskih pripomočkov za varnejšo ali udobnejšo vožnjo že serijskih, med njimi tudi sistem za preprečevanje naleta pri nizkih hitrostih, preprečevalnik pred prevračanjem, pomoč pri ohranjanju smeri na voznem pasu ter prepoznavanje prometnih znakov.
Ford Edge se odlikuje tudi s svojo prostornostjo, za zadnjo klopjo je na voljo kar 602 litra velik prtljažnik. Gre za dokaj dolg in obilen terenec, kar pričajo njegove zunanje mere: 4,81 v dolžino, 2,18 v širino (z ogledali) in 1,69 v višino.
K nam je Ford Edge prišel v drugem rodu, potem ko so z njim pri Fordu na ameriškem trgu po letu 2008 dosegel velik prodajni uspeh. Edge Titanium 2,0 TDCi 132 kW AWD z vračunanim popustom (3.400 evrov) pri nas tako stane 46.300 evrov, enako opremljen z močnejšim motorjem 2,0 Biturbo TDCi 154 kW AWD pa 49.120 evrov. Oprema Sport stane 1.700 evrov več kot Titanium.
Summit Motors Ljubljana, slovenski distributer, namerava še letos prodati okoli 30 primerkov Edga, prihodnje leto pa enkrat več, torej 60. (TP)
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?