Ford je v Slovenijo naenkrat pripeljal kar pet avtomobilov. Prvi je terensko uglašena različica Fieste Active, poleg nje pa sta še osvežena prevoznika družin in tovora Courier in Tourneo v osebnih različicah Connect in tovornih različicah Transit.
Ford Fiesta Active ni le s plastiko okrašena Fiesta, kot bi morda lahko sodili po zunanjosti, ampak se od drugih različic loči tudi po 18 milimetrov večji oddaljenosti dna od tal in 10 milimetrov širših zadnjih kolotekih, poleg tega pa so tudi njeni blažilniki opremljeni s hidravličnimi odbojnimi zadržali, ki izboljšajo udobje vožnje po slabši podlagi. Običajnima voznima programoma Normal in Eco se je pridružil še program Slippery. Ford Fiesta Active, ki bo na voljo le s petero vrat, bo z osnovnim 85-'konjskim' turbobencinskim trivaljnikom 1.0 Ecoboost na voljo za najmanj 14.580 evrov.
Ford Courier se od predhodnika spredaj loči predvsem po prenovljenem spodnjem delu maske, s katero je pridobil za Fordove nove modele značilni odtis X, na voljo sta tudi novi informativno-razvedrilni vmesnik Sync3 in brezžično polnjenje mobilnega telefona. Poleg tega vsi turbodizelski motorji brez dodatka Ad Blue ustrezajo strogim okoljskim merilom Euro 6.2d. Podobne izboljšave je doživel večji Ford Connect, ki dosega enaka okoljska merila, a za to dizelski motorji potrebujejo dodatek Ad Blue. Ford Courier je v potniški različici Tourneo na voljo za najmanj 15.360 evrov, večji Connect pa kot potniški Tourneo stane najmanj 21.890 evrov.
Ford sicer za prihodnje leto napoveduje precej novosti na področju lahkih gospodarskih vozil. Poleti pride prenovljeni poltovornjak Ford Ranger, ki bo pri nas na voljo jeseni, pričakujejo pa tudi hibridne in priključnohibridne različice velikega kombija Customa, ki bo sicer tudi na voljo v različici Active.