Na slovenski trg prihaja nova motorna različica Fordovega Focusa.
Gre za litrski bencinski stroj, ki združuje tehniko nadtlačnega polnjenja (turbo), neposrednega vbrizga in dvojnega neodvisnega krmiljenja ventilov. To mu omogoča zmogljivosti, primerljive z dosedanjimi 1,6-litrskimi motorji, s tem da razvije velik navor že pri nizkih vrtljajih, in kar je najpomembneje, porabi in onesnažuje manj kot primerljiv 1,6-litrski motor. Ima tudi nekaj drugih prednosti pred njim (na primer boljšo odzivnost in hitrejše segrevanje), zaradi svojih lastnosti pa bo zelo verjetno prepričal tudi kupce turbodizlov.
Na voljo je s 74 ter 92 kilovati (100 in 125 'konj'), cenovno pa se uvršča natanko tja, kjer je motor 1.6 Ti-VCT. To pomeni, da stane petvratni Focus 1.0 EcoBoost Ambiente 13.730 evrov (kar je nekaj manj kot primerljiva Astra in za 10 odstotkov manj kot primerljivi Golf), pa tudi da bo sčasoma nadomestil dosedanji 1.6 Ti-VCT. Letos naj bi predstavljal že 33 odstotkov vseh prodanih Focusov, v prihodnjih letih pa še več. Zaradi dobrih lastnosti ga bodo pri Fordu v kratkem ponudili v vseh modelih vse do (novega) Mondea ter Transita Connecta. (VK)
Foto: VK
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj