Novo v Sloveniji: Ford Focus

16. 1. 2015
Deli

Skoraj točno štiri leta po prvi predstavitvi na slovenske ceste prihaja krepko prenovljeni Ford Focus. Tako kot doslej bo na voljo v petvratni ali kombijevski različici - no ja, tudi kot limuzino si ga lahko omislite, če boste posebej vztrajali.

Prenova je bila kar obsežna. Poleg oblikovnih sprememb, ki so Focusu prinesle novo obliko nosu, predvsem maske in luči, in ga tako postavile vštric z ostalimi Fordovimi modeli, je novih tudi precej potez notranjosti, od volana, do oblike sredinske konzole. Trikraki volan ima tudi nove komande infozabavnega sistema, prenovljeni Focus pa je na voljo tudi z novim infozabavnim sistemom Sync 2 (za doplačilo, serijski je Sync 1). Dodelali so tudi varnostne sisteme, sedaj funkcija samodejnega zaviranja pri nizkih hitrostih deluje do 50 km/h (in popolnoma prepeči trk do 30 km/h, zazna pa tudi statične ovire, omislite si lahko aktivni tempomat (pri katerem lahko radarski del tudi izklopite), dodelan je sistem za samodejno parkiranje in še in še ... Veliko pozornosti so inženirji namenili znižanju nivoja hrupa, predvsem z dodatnim protihrupnimi oblogami in tesnili.

Prenovljeni Focus ima tudi praktično povsem prenovljeno paleto motorje. Od starejše generacije sta tu ostala le osnovni 1,6-litrski bencinec z oznako Ti-VCT in s 85 'konji' (na voljo je le pori najosnovnejšem petvratnem Focus Ambiente, z boljšimi opremami pa le v kombinaciji z dvosklopčnim menjalnikom Powershift v različici s 125 'konji') ter dvolitrski TDCi s 150 'konji'.

Vmes so ne več čisto novi litrski trivaljni bencinski EcoBoosti (s 100 in 125 'konji') ter novi bencinski in dizelski 1,5-litrski štirivaljnik. Prvi ima različici s 150 in 180 'konji', drugi pa s 95 in 12 'konji' ter še posebej varčno različico z izpusti vsega 88 gramov CO2 na prevoženi kilometer.

In cene? Zaradi akcijskega popusta ob predstavitvi zelo ugodne, saj lahko najosnovnejši Focus 1.6 Ti-VCT Ambiente dobite že za 12.990 evrov, dobro opremljen 1,5 TDCi (12) Business pa vas bo stal 17.770 evrov v petvratni različici oziroma 18.490 kot karavan.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja